HardcoreHell
Post veel
Ik rij inmiddels alweer bijna 1,5 jaar in mijn Calibra.
Natuurlijk erg tevreden over de auto.
Maar ik wil toch gaan kijken naar een andere auto.
Hoeft niet perse deze maand nog te gebeuren, maar ik orrienteer me alvast op de mogelijkheden.
Het liefst word het weer een Opel, maar dat is nog niet met zekerheid te zeggen.
Nu wil ik dus een sedan, hatchback of station, 4 of 5 deurs, benzine en een redelijk krachtige motor.
De volgende auto's had ik zelf al op het oog:
-Opel Vectra B2 1.8 16v (sedan/hb/station)
-Opel Vectra B2 2.0/2.2 16v
-Opel Vectra B2 v6
-Alfa Romeo 166
Wie kan mij wat tips, aanraders o.i.d. geven??
Je mag ook een andere auto aanprijzen (merk/type).
Nogmaals, het is dus niet de bedoeling dat ik dit jaar nog een andere auto ga kopen, dit word waarschijnlijk volgend jaar.
Door het rondneuzen naar de mogelijkheden, kan ik me dus ook een bedrag voorstellen om naartoe te sparen.
Oh ja, mocht het mogelijk zijn (financieel), dan word het wel iets anders dan hierboven.
Namelijk een Nissan Skyline
Natuurlijk erg tevreden over de auto.
Maar ik wil toch gaan kijken naar een andere auto.
Hoeft niet perse deze maand nog te gebeuren, maar ik orrienteer me alvast op de mogelijkheden.
Het liefst word het weer een Opel, maar dat is nog niet met zekerheid te zeggen.
Nu wil ik dus een sedan, hatchback of station, 4 of 5 deurs, benzine en een redelijk krachtige motor.
De volgende auto's had ik zelf al op het oog:
-Opel Vectra B2 1.8 16v (sedan/hb/station)
-Opel Vectra B2 2.0/2.2 16v
-Opel Vectra B2 v6
-Alfa Romeo 166
Wie kan mij wat tips, aanraders o.i.d. geven??
Je mag ook een andere auto aanprijzen (merk/type).
Nogmaals, het is dus niet de bedoeling dat ik dit jaar nog een andere auto ga kopen, dit word waarschijnlijk volgend jaar.
Door het rondneuzen naar de mogelijkheden, kan ik me dus ook een bedrag voorstellen om naartoe te sparen.
Oh ja, mocht het mogelijk zijn (financieel), dan word het wel iets anders dan hierboven.
Namelijk een Nissan Skyline