• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

misschien een super koopje .Opel Corsa C GSI

leuk wagentje!!

alleen beetje tricky wat er nou mee is.. zou wel leuk zijn voor met een z20let erin :P

leuk wagentje!!

alleen beetje tricky wat er nou mee is.. zou wel leuk zijn voor met een z20let erin :P

In juli ingevoerd zo te zien, mischien heeft ie 298xxx gelopen. Is altijd een risico zo'n auto kopen of je moet veel zelf kunnen, dan is het wat anders. Maar zo'n prijs dan zal er toch wel aardig wat aan mankeren.

In juli ingevoerd zo te zien, mischien heeft ie 298xxx gelopen. Is altijd een risico zo'n auto kopen of je moet veel zelf kunnen, dan is het wat anders. Maar zo'n prijs dan zal er toch wel aardig wat aan mankeren.

Niet aanslaan kan zomaar koppakking zijn die er uit ligt waardoor hij geen compressie op bouwt...

maar kan net zo goed iets anders zijn...

Niet aanslaan kan zomaar koppakking zijn die er uit ligt waardoor hij geen compressie op bouwt...

maar kan net zo goed iets anders zijn...

Het kunnen ook gewoon slechte bougies zijn....ik denk dat ik 'm zou laten staan, tenzij ik 'm daar helemaal zou mogen nakijken/uitlezen.

Het kunnen ook gewoon slechte bougies zijn....ik denk dat ik 'm zou laten staan, tenzij ik 'm daar helemaal zou mogen nakijken/uitlezen.

hij koste 1750,-

en hij wou niet starten motor draaide wel rond, en had 198xxx gelopen en kwam uit 2001

maar was eind 2008 ingevoerd.

hij koste 1750,-

en hij wou niet starten motor draaide wel rond, en had 198xxx gelopen en kwam uit 2001

maar was eind 2008 ingevoerd.

http://link.marktplaats.nl/510157399 jongens hij is er weer .. maar nu met beschrijving van het probleem en 700 euro duurder haha!

Bijzonderheden

DEFECTE CORSA 1,8 GSI ,AUTO START NIET EN GEEN APK VOLGENS A.N.B.W ECU MODULE,,

LAMPJE MOTRONIC BRAND NIET MEER

auto is spontaan uitgevallen, voor de techneuten onder ons dit is gemakkelijk te herstellen

ecu zit op moter gebouwd door middel van 2 boutjes en past van meerdere types

kijk maar even op internet reperatie kost ca 50 tm 200 euro

jaja right jullie hebben hem opgekocht en dachten er snel geld aan te verdienen

haha

http://link.marktplaats.nl/510157399 jongens hij is er weer .. maar nu met beschrijving van het probleem en 700 euro duurder haha!

Bijzonderheden

DEFECTE CORSA 1,8 GSI ,AUTO START NIET EN GEEN APK VOLGENS A.N.B.W ECU MODULE,,

LAMPJE MOTRONIC BRAND NIET MEER

auto is spontaan uitgevallen, voor de techneuten onder ons dit is gemakkelijk te herstellen

ecu zit op moter gebouwd door middel van 2 boutjes en past van meerdere types

kijk maar even op internet reperatie kost ca 50 tm 200 euro

jaja right jullie hebben hem opgekocht en dachten er snel geld aan te verdienen

haha

Terug
Naar boven