• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mistachterlicht schakelaar vervangen corsa-b

bert.

Post weinig
Hai, ik ontdekte dat in Corsa van m'n vrouw (Corsa-B) het lampje in de mistachterlicht-schakelaar niet meer brandde. Nu wil ik er weer 'n ander lampje inzetten, maar ik geloof dat het dan 'n complete schakelaar gaat worden?? Alleen het probleem is: hoe krijg ik die schakelaar er alweer uit? Ik heb wel gezien dat er onder het klepje v.d. zekeringkast 2 schroeven zitten. Als ik die losdraai komt er wel iets beweging in, maar niet genoeg om de schakelaar eruit te kunnen halen. Om te voorkomen dat er iets afbreekt, wil ik jullie vragen of iemand weet hoe dit moet. Heb al wat HowTo's afgezocht maar kon er niets over vinden. M.vr.groeten, Bert.

Ik geloof dat je het knopje er af kan trekken, dat je dan gelijk op het lampje kijkt.

Anders moet dat paneeltje even los dat je bij de schakelaars aan de achterkant komt.

Is niet moeilijk bij een corsa.

origineel gepost door Fearless

Ik geloof dat je het knopje er af kan trekken, dat je dan gelijk op het lampje kijkt.

Anders moet dat paneeltje even los dat je bij de schakelaars aan de achterkant komt.

Is niet moeilijk bij een corsa.

Ja, dat is 'n beetje het probleem. Hoe gaat ie verder los, behalve die 2 schroeven achter het deksel v.d. zekeringkast? Ik wil de boel liever niet slopen (heel houden) Vandaar mijn vraag op het forum.

Zit dat geklikt of ergens onder geschoven? Bert.

Quote:
origineel gepost door stellema

Schakelaar kan je er zo uit trekken hoor [/quote

Ja, na 'n beetje wrikken, gelukt. Dankjulliewel!!!

M.vr.groeten, Bert. :thumbup

Terug
Naar boven