• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mistlampen Astra H GTC

Riket

Post weinig
Hallo ik heb even een vraagje ik wil graag mistlampen in mijn GTC maken nu heb ik de mistlampen de roosters en een andere lichtschakelaar al maar nu komt het het blijkt dus dat de kabels bij mij niet voorbereid zijn heeft iemand een idee of dit moeilijk is om achteraf te trekken of is daar een complete kabelset bij de dealer te bestellen en wat is dan ongeveer de prijs van zo'n kabelset?

m.v.g. Riket

Weet je heel zeker dat ze er niet zitten? meestal zitten ze aan de bumperbalk geplakt zijn blauwen stekkers.

Weet je heel zeker dat ze er niet zitten? meestal zitten ze aan de bumperbalk geplakt zijn blauwen stekkers.

@rdh wrote:Weet je heel zeker dat ze er niet zitten? meestal zitten ze aan de bumperbalk geplakt zijn blauwen stekkers.

Als ik de oude roosters uit mijn bumper haal moet ik ze dan zien zitten?

@rdh wrote:Weet je heel zeker dat ze er niet zitten? meestal zitten ze aan de bumperbalk geplakt zijn blauwen stekkers.

Als ik de oude roosters uit mijn bumper haal moet ik ze dan zien zitten?

Meestal zitten ze aan de bumperbalk vast denk niet dat je ze zo door de roosters kan zien moet je echt even onder de auto kijken achter de bumper.

Meestal zitten ze aan de bumperbalk vast denk niet dat je ze zo door de roosters kan zien moet je echt even onder de auto kijken achter de bumper.

Ik heb het in me oude gtc ook zelf gedaan. zelf kabels trekken en zo. ik ben toen wel naar sloop geweest en heb daar gedeetelijke kabelboom wegehaald en toen alles zelf aangesloten in stekkers en zo en aangemeld met de tech2 ben er ongeveer rond de 3 tot 4 uurtjes mee bezig geweest

en ik heb het via een andere site gedaan. daar stonden de pin nummer ook niet bij maar omdat ik bij opel werk had ik dat ff opgezocht.

Maar het is wel te doen

Ik heb het in me oude gtc ook zelf gedaan. zelf kabels trekken en zo. ik ben toen wel naar sloop geweest en heb daar gedeetelijke kabelboom wegehaald en toen alles zelf aangesloten in stekkers en zo en aangemeld met de tech2 ben er ongeveer rond de 3 tot 4 uurtjes mee bezig geweest

en ik heb het via een andere site gedaan. daar stonden de pin nummer ook niet bij maar omdat ik bij opel werk had ik dat ff opgezocht.

Maar het is wel te doen

Ik wil dus hetzelfde gaan doen...de mijne is uit 2008....en iets wat ik wel op de G had, heb ik dus niet op deze. Stel dat ik wel de voorbereiding heb (waar ik wel van uit ga) dan heb ik volgens mij het volgende nodig:

- set mistlampen

- set kapjes waar de lampen in komen

- schakelaar voor in dashboard

Klopt dit? of zie ik nog iets over het hoofd?

Moet het dan nog aangemeld worden of werkt het dan direct?

Ik wil dus hetzelfde gaan doen...de mijne is uit 2008....en iets wat ik wel op de G had, heb ik dus niet op deze. Stel dat ik wel de voorbereiding heb (waar ik wel van uit ga) dan heb ik volgens mij het volgende nodig:

- set mistlampen

@Hier_boe wrote:Ik wil dus hetzelfde gaan doen...de mijne is uit 2008....en iets wat ik wel op de G had, heb ik dus niet op deze. Stel dat ik wel de voorbereiding heb (waar ik wel van uit ga) dan heb ik volgens mij het volgende nodig:

- set mistlampen

en tech2 programmeren of met de op-com dan ben je helemaal klaar :thumb

@Hier_boe wrote:Ik wil dus hetzelfde gaan doen...de mijne is uit 2008....en iets wat ik wel op de G had, heb ik dus niet op deze. Stel dat ik wel de voorbereiding heb (waar ik wel van uit ga) dan heb ik volgens mij het volgende nodig:

- set mistlampen

en tech2 programmeren of met de op-com dan ben je helemaal klaar :thumb

Ik heb helaas nog geen Opcom. Maar heb ik hier wat aangezien mijn Astra uit 2008 is? En kan ik met Opcom de mistlampen aanmelden?

Ik heb helaas nog geen Opcom. Maar heb ik hier wat aangezien mijn Astra uit 2008 is? En kan ik met Opcom de mistlampen aanmelden?

Terug
Naar boven