• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Monteur/reparatie op het forum

Beste medeforummers,

Enige tijd geleden heb ik al een post gedaan op het forum. Ging over motorproblemen, tot op heden is dit nog niet opgelost, het lijkt ook wel of de auto gewoon bijna helemaal op is. De auto stotterd en oppeens komt er een motorblok in het display en kan ik geen gas meer geven, probleem is dat er dan ook een cilinder is uitgevallen. Ontsteking geprobeerd, dit was het niet, andere monteur zegt dat er iets fout is in de kabelboom, geloof ik niet het probleem word erger en vaker, de een zegt hogedrukbrandstofpomp, de ander LMM weer een ander brandstofdruksensor, ik weet het niet meer. Kan iemand iets duidelijker zijn of misschien mijn auto reparen? Ook de sleutels zijn niet goed (beide) doen het vaak niet, batterijen al vervangen etc nu geeft ie ook voortaan aan dat de batterijen leeg zijn terwijl dit niet is. :help:

Terug
Naar boven