• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

monza bestuurdersdeur wil niet meer los

hallo

ik heb sinds kort een monza 2.8h uit 1978 gekocht

alleen nou krijg ik plotsing zo opeens de bestuurders deur niet meer los, niet van binnen en niet van buiten

het slot werkt nog wel, je kan nog duidelijk de klik horen dat hij van het slot gaat alleen kan je aan de hendels en deur trekken wat je wil maar hij gaat met geen mogelijkheid los

er zal vast iets niet goed zijn daarbinnen, maar hoe kan ik bij het mechanisme komen als ik de bekleding in de deur er niet kan afhalen?

en dan nog een vraag

sinds ik hem heb werkt de benzine meter ook niet(stond vandaag zonder benzine langs de weg :???: ), waar zou dit aan kunnen liggen?

ik hoop dat er mensen zijn die misschien tips hebben voor deze problemen?

bij mij beginnen deze problemen aardig wat ergenis op te brengen :hmmz

Terug
Naar boven