• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

monza gse lust ineens slokkie meer

hallo m'n gse liep eerst heel beschaafd 1 op 7 alleen de laatste tijd haal ik 1 op 5 niet eens meer ? dacht eerst nog dat het aan het koude weer en de kleine stukkies lag maar ben bang dat er toch iets anders aan de hand is ? iemand ervaring of mooie suggesties , alvast bedankt , groeten .

controleer of hij echt op 6 cilinders loopt. bij mij sloeg ie een tijdje lang ook een cilinder over, merkte het in vermogen, maar ook in verbruik

controleer of hij echt op 6 cilinders loopt. bij mij sloeg ie een tijdje lang ook een cilinder over, merkte het in vermogen, maar ook in verbruik

[rquote=1830434&tid=139611&author=bettus accu]nokkenas?[/rquote]

schijnt vooral voor te komen bij de 30e motoren toch?

en al minder bij de c30ne of 30ne motoren..

[rquote=1830434&tid=139611&author=bettus accu]nokkenas?[/rquote]

en al minder bij de c30ne of 30ne motoren..

[rquote=1830531&tid=139611&author=Ghanz][rquote=1830434&tid=139611&author=bettus accu]nokkenas?[/rquote]

en al minder bij de c30ne of 30ne motoren..[/rquote]

t schijnt niet, tis ook nog zo:P

bij alle 6 cilinder CIH motoren komt dat vaak voor. hier bijna alle nokkenassen uitverkocht. gaat er zo'n beetje 1 per week over de toonbank.

[rquote=1830531&tid=139611&author=Ghanz][rquote=1830434&tid=139611&author=bettus accu]nokkenas?[/rquote]

en al minder bij de c30ne of 30ne motoren..[/rquote]

t schijnt niet, tis ook nog zo:P

bij alle 6 cilinder CIH motoren komt dat vaak voor. hier bijna alle nokkenassen uitverkocht. gaat er zo'n beetje 1 per week over de toonbank.

maar wat voor een kleur rook geeft ie dan? kan ook zijn dat de temperatuursensor kapot is en dat ie op de choke blijft lopen.

maar wat voor een kleur rook geeft ie dan? kan ook zijn dat de temperatuursensor kapot is en dat ie op de choke blijft lopen.

oke zal ik eens bij de mijne controleren of dit ook het geval is.

Bedankt voor de info bettus :thumbup

oke zal ik eens bij de mijne controleren of dit ook het geval is.

Bedankt voor de info bettus :thumbup

[rquote=1830617&tid=139611&author=noci]oke zal ik eens bij de mijne controleren of dit ook het geval is.

Bedankt voor de info bettus :thumbup [/rquote]

dan moet ie ook op 5 poten lopen. dus dat oudje tijdt niet als een nieuwe dan:jerry

[rquote=1830617&tid=139611&author=noci]oke zal ik eens bij de mijne controleren of dit ook het geval is.

Bedankt voor de info bettus :thumbup [/rquote]

dan moet ie ook op 5 poten lopen. dus dat oudje tijdt niet als een nieuwe dan:jerry

Terug
Naar boven