• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mooie E kadett te koop op mp dacht een oude bekende van hier

Komt bij mij uit het dorp.. Prachtige kadett om te zien...

Heb hem bijna elk jaar ook zien staan op Sevenum

Grtz

Het is volgens mij de kadett van Andre Braanker... Echt een waanzinnig mooi ding.

hij heeft hem ook al jaren!

Hopelijk gaat die naar een liefhebber voor een normale prijs:thumbup

ieder z'n meug , prijs van de des betreffende kadett is 6500 euro, en die gele 8000 euro dus voor 1500 euro meer heb je wel 220 pk , normalieter kost het wel iets meer om 70 pk erbij te krijgen, en ze zullen het beide waarde zijn daar twijfel ik niet aan

Die laatste is van Rob Verkuyl geweest ( die heeft hem gebouwd) echt een waanzinnig mooie en strakke Kadett!:wors:wors:wors

hopelijk wordt ook daar een nette prijs voor betaald..

dat zijn inderdaad 3 prachtige kadetts die te koop staan op m.p

hoop echt dat ze allemaal ook goed terecht komen.

Wat een gek die 2de kadett:swear rolkooi door de hoofdsteunen heen:puke Dan trek je toch de hoofdsteunen eruit of de achterbank??

Terug
Naar boven