nou trooste ik me eigen met het feit dat me moter goed was in mijn auto en dat was hij ook had bijna geen olieverbruik en geen kvs verbruik maar reed gister op de snelweg en in 1 x gat in me onderblok,d8 eerst nog dat de riem eraf nog maar alle riemen lagen er nog netjes op... mooi kut dus maja die pech kun je hebben maar treft mij weer natuurlijk
nu vroeg ik me eigen af heb gehoord dat de v6en onderling allemaal uitwisselbaar zijn,dus de :
X25XE Y26SE X30XE Y32SE Z32SE
maar is het serieus allemaal uitwisselbaar dus kwa ophangpunten,bedrading,ruimte onder de kap ivm dat het in een corsa b ligt en wat voor een bak zou ik daar achter kunnen hangen wil t liefste een lekker lange bak zodat hij op de snelweg wat zuiniger is
nu vroeg ik me eigen af heb gehoord dat de v6en onderling allemaal uitwisselbaar zijn,dus de :
X25XE Y26SE X30XE Y32SE Z32SE
maar is het serieus allemaal uitwisselbaar dus kwa ophangpunten,bedrading,ruimte onder de kap ivm dat het in een corsa b ligt en wat voor een bak zou ik daar achter kunnen hangen wil t liefste een lekker lange bak zodat hij op de snelweg wat zuiniger is