• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

motor kapuut en opnieuw kapot 14-8

imported_piet

Post vaak
jip heb waarschijnlijk de koppakking door gooit me een koelvloeistof uit de radiateur is niet mooi meer zelfs met de thermostaat eruit niet normaal en als ik de dop erop doe dan bouwt ie druk op zo onnoemelijk dat de slangen keihard zijn en de dop bijne eraf knalt,mja ben alleen nu aan het twijfelen of dit gewoon de pakking is of een scheurtje iemand enig idee???

btw iemand ook enig ideer wat het tegenwoordig kost om een kop te laten persen en vlakken??:D

nou andere motor erin gelegd begon al goed ligt olie lekken achterste krukaskering bij de bakzijde vervolgens weer druk opbouw in het koelsysteem en uitlaatgassen erbij en sinds vanmiddag ook de pietewei weer op:(:(:( gaat goed

kop eraf, beetje vlakken, nieuwe pakking, en gaan,

Afpersen , dat heb ik ooit gevraagd ,toen was ik 19 inmiddels 40 en toen was het antwoord al:"hoeft niet die scheuren niet"!

hmm wel ff er zit een andere nokkenas in en de motor is flink bewerkt zoals 2 liter inlaatspruitstuk afgedraaid vliegwiel etc.

maar buiten om dat wat denk jij alleen de pakking dan??omdat hij er zoveel extreem uitgooit en druk opbouwt enorm??:)

dat dacht ik ook maar goed ik leer ook nog dagelijks:D het is alleen mooi klote denk dat ik er voorlopig een andere motor inleg zolang en de 2.4 op mijn gemak dan weer in orde breng als al dan niet de kop gescheurd is:(

bij mij op de zaak kost vlakken 40 euro, en afpersen 70 euro. (ex)

wat voor kop gaat het om trouwens? heb nog wel een 2.0 cih liggen, volledig getuned, (zie m'n andere topics in motoren gedeelte)

is wel wat duurder dan alleen vlakken.

ik zou het liefste dezelfde kop willen behouden ivm het geit dat de motor heel lekker loopt maar bednakt voor de prijzen daar kan ik iets mee,en ik heb de knoop doorgehakt ik gooi er voorlopig een 2.0 e in en op mijn gemak ga ik de 2.4 opknappen en als die weer helemaal in orde is komt ie er terug in:D

deze motor was ook al kapot ,ik had de verkeerde motor gekregen:P maar inmiddels sinds een aantal uurtjes zit er weer een motor in die tot nu toe nog geen problemen veroorzaakt:P maar ik houd me ff rustig:D:D

Terug
Naar boven