• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

motor slaat af

terugreis vanuit heet frankrijk na ca 400 km (met 31 graden, veel klimmen en dalen) sloeg op de snelweg de motor spontaan af. na 30 min stilstaan deed deze het weer, maar na 10 km weer hetzelfde probleem. nu tijdens het rijden contact uitgezet en weer aan en toen de hele reis naar NL geen problemen meer gehad.

Is iemand bekend met dit probleem en waar kan het aanliggen/oplossen???

Opel Vectra type B. Bouwjaar 1999. 1.8 16V

Zoals hierboven al vermeld. We reden een berg af en toen sloeg de motor af. Licht werkte allemaal wel maar stuurbekrachtiging niet. Omdat ik niet wist wat er gebeurde heb ik koppeling ingetrapt en laten uitrollen naar een veilige plek. Toen het de volgende keer weer gebeurde heb ik contact uitgezet en gelijk weer aan en toen sloeg de motor weer aan en zijn we verder gereden.

Vanaf vakantie nog niets aan laten doen. Na 2e keer is het niet meer voorgekomen. Dus sinds 16 augustus.

Hopelijk is deze info voldoende, anders hoor ik het graag.

nee nog NOOOOOIT van gehoord dit probleem :sleeping

as je nou ook ff vermeld om

-wat voor vectra het gaat

-wat voor motor het gaat (wel even ERG makkelijk om te weten)

-wat er ongeveer gebeurde

-of je er al wat aan hebt laten doen (de laatste tijd)

met andere woorden ... hier kenne we niks met :vertag

Terug
Naar boven