• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

motor stottert c14nz corsa a 1992

dag lui,

aangezien ik een newbie ben in het corsa wereldje. En ik de typische aandachtspunten aan mijn compacte vierwieler nog niet goed ken, gooi ik daarom hier een lijntje uit.

probleem,

motor start en loopt gewoon, maar sinds ik hem door de wasstraat heb getrokken kan ik het dimlicht niet meer gebruiken.

als ik dat doe begint ie te stotteren en te haperen, en valt stil. met stadslicht is er niks aan de hand en als ik sein met grootlicht ook niet.

als ik de lamp uit heb staan branden de richtingaanwijzers achter heel zwak. alle riemen, waterpomp, accu zijn recent vervangen.

Het is een corsa a 3drs uit december 1992 in swing+ uitvoering en net geen 82k kilometers op de teller...

motor is een c14NZ met een 5 bak.

ik heb de auto net een week, en ben er helemaal happy mee, maar dit rijd toch niet zo relax...

vermoed dat ik een massa probleempje heb, maar waar zit dat dan?!

Terug
Naar boven