Ik heb van de week mijn auto opgehaald. Na geklooit te hebben gehad met de rem.
Op de weg naar huis had hij ook moeite om op snelheid te komen. Van 0 tot 35 km ging goed maar daarna niet meer.
Maar nu reageert de auto niet meer op de gas.
Heb de stationere afstelling proberen te regelen. Geen verandering in het toerental.
Bougies vervangen, nog geen resultaat.
De kabel los gemaakt en opnieuw vastgezet van de choke.(kabel verder laten uitsteken).
Ook geen reactie.
Toen ik de auto kocht liep hij 2000 toeren stationer.
Heb na de aankoop de kleppendeksel eraf gehad ivm lekken koppaking. Deze vervangen evenals de andere pakkingen. Nieuwe accu. Vloeistoffen vervangen. Alleen van de versnelling nog niet.
Er verder de remmen gefixt en ontlucht.
Handrem losser gezet ivm 4 tand al vastzitten. Na de monteur zei dat daarom de auto niet optrok. Slaat nu vast op tand 7.
Omdat de remmen vast zouden drukken op de remmen.
Betreft de monteur van mijn remmenreparatie zei dat de verdeelkap met 2 punten vast moet zitten.
En helaas geen 1.3s motor maar een 1.2 motor van een corsa!
Wie weet raad of kan me helpen.
Ben woonachtig in Lommel.
Op de weg naar huis had hij ook moeite om op snelheid te komen. Van 0 tot 35 km ging goed maar daarna niet meer.
Maar nu reageert de auto niet meer op de gas.
Heb de stationere afstelling proberen te regelen. Geen verandering in het toerental.
Bougies vervangen, nog geen resultaat.
De kabel los gemaakt en opnieuw vastgezet van de choke.(kabel verder laten uitsteken).
Ook geen reactie.
Toen ik de auto kocht liep hij 2000 toeren stationer.
Heb na de aankoop de kleppendeksel eraf gehad ivm lekken koppaking. Deze vervangen evenals de andere pakkingen. Nieuwe accu. Vloeistoffen vervangen. Alleen van de versnelling nog niet.
Er verder de remmen gefixt en ontlucht.
Handrem losser gezet ivm 4 tand al vastzitten. Na de monteur zei dat daarom de auto niet optrok. Slaat nu vast op tand 7.
Omdat de remmen vast zouden drukken op de remmen.
Betreft de monteur van mijn remmenreparatie zei dat de verdeelkap met 2 punten vast moet zitten.
En helaas geen 1.3s motor maar een 1.2 motor van een corsa!
Wie weet raad of kan me helpen.
Ben woonachtig in Lommel.