Hallo Beste forum leden
ik ben in het bezit van een Combo tour 1.4 benzine uit 2005
nu ben ik niet zo tevreden over het vermogen en de nokken assen zijn ook aardig in gesleten :???:
dus is het een goede optie om de motor op te voeren en de nokkenassen te vervangen?
en hoe zou ik hem het beste op kunnen voeren en dat hij dan ook nog betrouwbaar blijft?
nu zat ik ook nog te overwegen om het blok te vervangen naar het liefst een 1.6 of 1.8
maar wat is nu het handigste? :hmmz
een complete donor auto met goed blok kopen of een losse motor met bak?
en wat zou ik er dan nog extra bij moeten hebben?
als ik enkel een losse motor met bak zou kopen?
ik heb wel eens een blok gewisseld van een manta A en bij mijn Commodore heb ik het blok er ook compleet uit gehad
maar zon blok als in een Corsa/combo is toch wel ff wat anders met al die elektronica van tegenwoordig
dus alle tips zijn welkom ik hoor graag van jullie
ik ben in het bezit van een Combo tour 1.4 benzine uit 2005
nu ben ik niet zo tevreden over het vermogen en de nokken assen zijn ook aardig in gesleten :???:
dus is het een goede optie om de motor op te voeren en de nokkenassen te vervangen?
en hoe zou ik hem het beste op kunnen voeren en dat hij dan ook nog betrouwbaar blijft?
nu zat ik ook nog te overwegen om het blok te vervangen naar het liefst een 1.6 of 1.8
maar wat is nu het handigste? :hmmz
een complete donor auto met goed blok kopen of een losse motor met bak?
en wat zou ik er dan nog extra bij moeten hebben?
als ik enkel een losse motor met bak zou kopen?
ik heb wel eens een blok gewisseld van een manta A en bij mijn Commodore heb ik het blok er ook compleet uit gehad
maar zon blok als in een Corsa/combo is toch wel ff wat anders met al die elektronica van tegenwoordig
dus alle tips zijn welkom ik hoor graag van jullie