• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

motorlampje brand af en toe

marijnl1988

Post vaak
hallo mensen

sins kort brand mijn motorlampje af en toe

soms bij het starten en het wegrijden gaat hij branden

als ik mijn motor uit doe en weer aan brand hij nog heel even en gaat weer uit

maar als hij aan gaat zal hij blijven branden tot de motor weer uit is

nu vind ik het ook vreemd dat de motor er niet anders op gaat lopen en ander geluid maakt

vraag is nu kun je hem laten uitlezen terwijl het lampje op dat moment ook niet brand of kan dat niet ???

ik wil hem graag uitlezen maar vraag is dus wanneer zal het lampje dan branden zodat ze het uit kunnen lezen

of onthoud de computer je fout code en kun je dit ook vinden als het lampje op dat moment niet brand ???

60208_508593979170598_492289892_n.jpg

inderdaad deed het lampje niet ( dit is verholpen door goed spul :P )

ok thanks hij zal het dus onthouden

ummm had graag willen zeggen dat ik ze zelf had gemaakt maar helaas heb ik dit niet

ik heb dit overgekocht van iemand hier....

vind hem ook erg dik !

hieronder filmpje

ps let niet op me muziek :wors

[youtube:5eq9gv3d]

normaal onthoud je computer de foutcode en geeft ie em telkens gewoon terug aan

dus ook al brand het lampje en lees je hem uit zou ie normaal de foutcode moeten weergeven

maaruh je contact staat op aangezien het motorstoringslampje brand

maar je dislplay van de kilometerstand werkt niet ??

ff offtopic hoe krijg je je naalden zo mooi rood verlicht dat is gewoon geweldig vet :)

quote="opel-motorsport"]daaaammmmn hoe vet is dit seg :) weet je nog wie het gemaakt heeft dan ? kan ik die persoon een contacteren wil ik ook wel in de mijne bouwen :)

wou eerste gewoon rode verlichte wijzers maar deze veranderen van kleur naarmate ze omhoog gaan :)[/quote]

[youtube:16tguu3w]

jeps ik weet nog wie het is

alleen helaas is hij niet snel ( want ik heb namelijk een groene auto )

en wou graag was blauw is in het groen hij zou dat destijds maken voor mij naar 3 maanden nog niks vernomen

uiteindelijk zei hij dat ik dit kon overnemen van hem eventueel

dat heb ik uiteindelijk maar gedaan...

hij bouwde hem er ook in en sloot hem en deed de kilomter op de juiste stand weer

pm me even anders

daaaammmmn hoe vet is dit seg :) weet je nog wie het gemaakt heeft dan ? kan ik die persoon een contacteren wil ik ook wel in de mijne bouwen :)

wou eerste gewoon rode verlichte wijzers maar deze veranderen van kleur naarmate ze omhoog gaan :)

Terug
Naar boven