Hallo,
Wij zijn nog steeds bezig om de Monza van Peter777 op Motronic 4.1 werkten te krijgen.
Dit lukt helaas nog steeds niet.
Alles is goed aangesloten alleen lopen ho maar.
Wat hij wel doet is 2 a 3 seconden lopen en flink schudden, daarna valt hij stil.
Op remreiniger blijft hij wel lopen.
Dit duit dus op geen benzine.
Alleen krijgt hij wel benzine.
Op de benzine slangen staat druk en de bougies worden nat.
Omdat de onstekking van Motronic via de ECU geregeld wordt ga ik er van uit dat dit helemaal goed is.
Het Motronic systeem is lopend van mijn Admiral afgekomen.
Het enige onderdeel wat anders is is de Lambdasonde, deze komt van een andere auto omdat deze niet makelijk los van de Admrial kon.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Verder heb ik geen goeie informatie hoe de ontsteking goed af te stellen.
Het is namelijk zo dat het motor blok wat er in zit een 3.0E is.
Ik heb het motor blok in BDP gezet en de markerings-tekens gebruikt voor de rotor en verdeler kap.
We zijn bijna in staat om het om te bouwen naar L-jetronic omdat we daar nu wel redelijk bedreven mee zijn.
:wors :wors :wors
Wij zijn nog steeds bezig om de Monza van Peter777 op Motronic 4.1 werkten te krijgen.
Dit lukt helaas nog steeds niet.
Alles is goed aangesloten alleen lopen ho maar.
Wat hij wel doet is 2 a 3 seconden lopen en flink schudden, daarna valt hij stil.
Op remreiniger blijft hij wel lopen.
Dit duit dus op geen benzine.
Alleen krijgt hij wel benzine.
Op de benzine slangen staat druk en de bougies worden nat.
Omdat de onstekking van Motronic via de ECU geregeld wordt ga ik er van uit dat dit helemaal goed is.
Het Motronic systeem is lopend van mijn Admiral afgekomen.
Het enige onderdeel wat anders is is de Lambdasonde, deze komt van een andere auto omdat deze niet makelijk los van de Admrial kon.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Verder heb ik geen goeie informatie hoe de ontsteking goed af te stellen.
Het is namelijk zo dat het motor blok wat er in zit een 3.0E is.
Ik heb het motor blok in BDP gezet en de markerings-tekens gebruikt voor de rotor en verdeler kap.
We zijn bijna in staat om het om te bouwen naar L-jetronic omdat we daar nu wel redelijk bedreven mee zijn.
:wors :wors :wors