• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

MyOpel APP

Ik kon voorheen myOpel app niet downloaden in de appstore omdat dit voorheen alleen in Duitsland beschikbaar was, maar dit is nu wel beschikbaar.

Grappig is dat je alle info over je auto terug kunt vinden, ook kun je een foto maken van een bepaalde functie in je auto en de app geeft dan uitleg wat

deze functie doet. Je hebt in ieder geval altijd de handleiding van je auto op zak.

Nederland staat nog niet bij de keuzes als thuisland maar ik heb gewoon Duitsland gekozen en het werkt verder prima.

raar, ik heb die app nu wel al een jaartje, denk ik, maar van foto's of handleiding is er bij mij geen sprake

Bij mij werkt de app ook zoals in de openings post is besproken.

Verder viel mij op dat de OPC Power App nu ook gratis is.

Net ook op m'n iphone gezet.

Handig is de handleiding en de verklaring van de diverse waarschuwingslampjes in je display :thumbup

Gebruik deze al een jaar (belgie)op mijn iphone . Maak met deze app mijn onderhouds afspraken met de garage . Je krijgt extra korting op je onderhoud . Je kan zien bv wanneer op welke datum je remblokken zijn vervangen of welk onderhoud hij de vorige keer heeft gehad . Ik vind het een super handige app.

@Stefke insignia wrote:Gebruik deze al een jaar (belgie)op mijn iphone . Maak met deze app mijn onderhouds afspraken met de garage . Je krijgt extra korting op je onderhoud . Je kan zien bv wanneer op welke datum je remblokken zijn vervangen of welk onderhoud hij de vorige keer heeft gehad . Ik vind het een super handige app.

Inderdaad gemak dient de mens :D

@netebuk wrote:Kan er iemand vanuit Nederland de app ergens op een server zetten?

Downloaden vanaf een onbekende source is nooit handig :D

Via vpnxs kun je een gratis 3-dagen abonnement nemen

https://www.vpnxs.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.vpnxs.nl/pakketten" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar er zijn ook in België wel vpn providers te vinden met een gratis test abbo, en via google kun je ook geheel gratis vpn services vinden.

Maar dan is het nog afwachten of het werkt, als die niet gekoppeld is met de website van MyOpel.be kun je er niet veel mee.

Uit een eerder topic is al gebleken dat MyOpel NL en MyOpel B ook als website niet gelijk zijn.

@Andre_Ede wrote:Maar dan is het nog afwachten of het werkt, als die niet gekoppeld is met de website van MyOpel.be kun je er niet veel mee.

Uit een eerder topic is al gebleken dat MyOpel NL en MyOpel B ook als website niet gelijk zijn.

Ja, dan gaat die vlieger niet op als MyOpel NL & BE app verschillend zijn, maar niet geschoten is altijd mis :D

Terug
Naar boven