jwvanyperen
Post weinig
Hoi allemaal,
Gisteren met beide auto's ( 2x Twintop ) naar de Opel testdag geweest.
Goed geregeld, niet lang wachten, koffie, poffertjes, soep en bij het winterplan 2 Opel mutsen :thumb
So far so good but:
1e vraag
De monteur die met de 2.0T LER bezig was zag onder de auto bij het rechtervoorwiel het volgende
Het uiteinde van de flexibele pijp (links) is open
Op deze foto is te zien dat de linkerpijp naar boven gaat
Of deze leidingen erbij horen weet ik niet heb voor de zekerheid maar 2 foto's geschoten
Maar dit had er volgens hem wel mee te maken
Hij had iets over quick heat systeem en heeft ook nog in de auto naar iets van een schakelaar gezocht
Vroeg of het een originele NL auto was JA dus alle onderhoudboekjes zijn in bezit.
2e vraag ( ik ga er maandag ook nog wel even achteraan bij de dealer)
Op het winterplan certificaat van de 2.0 staat Accu niet gedekt terwijl er 10 maanden geleden bij een andere Opel dealer een splinternieuwe is ingegaan. Net nog even gekeken is een originele GM zou het niet gedekt zijn omdat het geen Opel accu is zoals bij mijn auto
gr en alvast bedankt
Jan
Gisteren met beide auto's ( 2x Twintop ) naar de Opel testdag geweest.
Goed geregeld, niet lang wachten, koffie, poffertjes, soep en bij het winterplan 2 Opel mutsen :thumb
So far so good but:
1e vraag
De monteur die met de 2.0T LER bezig was zag onder de auto bij het rechtervoorwiel het volgende
Het uiteinde van de flexibele pijp (links) is open
Op deze foto is te zien dat de linkerpijp naar boven gaat
Of deze leidingen erbij horen weet ik niet heb voor de zekerheid maar 2 foto's geschoten
Maar dit had er volgens hem wel mee te maken
Hij had iets over quick heat systeem en heeft ook nog in de auto naar iets van een schakelaar gezocht
Vroeg of het een originele NL auto was JA dus alle onderhoudboekjes zijn in bezit.
2e vraag ( ik ga er maandag ook nog wel even achteraan bij de dealer)
Op het winterplan certificaat van de 2.0 staat Accu niet gedekt terwijl er 10 maanden geleden bij een andere Opel dealer een splinternieuwe is ingegaan. Net nog even gekeken is een originele GM zou het niet gedekt zijn omdat het geen Opel accu is zoals bij mijn auto
gr en alvast bedankt
Jan