hey jongens(en meiden), had me al voorgesteld in het daarvoor dienende forumgedeelte en kom men topic hier dus uitgebreider aan de kaart brenge 
bij deze een paar(beloofde) pics van hoe ik em kocht tot hij nu staat
zoals ik em gekocht heb
me de velgskes erop, zonder verlaging
me de velgskes en de veren
me de achterlichten origineel
me de achterlichten verduisterd
me de nieuwe angel eyes me halo rims(overdag)
me de angel eyes ('s avonds)
paar algemene 's avonds
gedane werken:
-velgen schmidt phantom line 19" vooraan 8.5J en achter 9.5J met 225/40/19 rondom
-audio vervangen met kenwood headunit(1din), kenwood klasse d 1800W amp en 12" kicker vcr subwoofer 800W piek + 1.5microfarad condensator van caliber
-zonneband vooraan + flatblade whipers
-angel eyes met halo-rim
-steinmetz frontlip
-vaste verlaging 4-5cm rondom
-midde demper + einddemper friedrich motorsport groep A(type master of sound)
-verduisteren van de originele achterlichten
-numerplaathouder + -verlichting in het chrome met een ledje boven
-extra luchtinlaat gecreeerd met de aanzuigbuis van een manta, vertrekkend in het roostertje naast de mistlichte(als je er hebt tenminste)
nog te doen:
-audio uitbreiden doormiddel van de boxen op versterker te zette en eventueel vervange(kicker) of gewoon drieweg/composets(kicker) bijsteken met kenwood 4-kanaals 800/1000W en nog een 12" kicker vcr -subwoofer 800W piek(al aangekocht).. en dit alles mooit inwerken in de koffer ipv losse kist
-vaste verlaging vervangen met schroefkit kw variant 1
-leder interieur, liefst 1 van recaro alsk nog 1 kan vinden
-aanpassing van de remschijven + klauwen(geel)
-tinten van de achterste ramen(blijkt een merd te zijn om je achterste rame eruit te halen aangezien deze geplakt zijn in de beugel en niet gevezen
)
-steinmetz sideskirts, steinmetz grill en steinmetz rearlip om de bodykit te vervolledigen
-volledig koetswerk cleane herspuiting in grijs(main color) met vanaf de stootstrips naar beneden toe antraciet me in het geel steinmetz op het onderste stuk van de achterdeur
-uitlaatspruitstuk vervange me lexmaul(besteld en normaal deze week geleverd) en rechte buis tot aan de einddemper
-278° of 308° nokkenassen steken
-lichter vliegwiel
-chip
-.......
alsk die lijst heb afgewerkt zal ik al wel aan een ettelijke duizend euro zitten, dus ik zal het voorlopig laten qua aanvullen van de lijst.. want de rest is toch allemaal motor-tuning
zo, moeste jullie nog tips, vragen of dergelijke hebben stel ze gerust.. ik kan er alleen maar van bijleren
moesten jullie nog bepaalde onderdelen hebben die op men lijst staan, mag je ook alty ff en gil geven
bij deze een paar(beloofde) pics van hoe ik em kocht tot hij nu staat
zoals ik em gekocht heb
me de velgskes erop, zonder verlaging
me de velgskes en de veren
me de achterlichten origineel
me de achterlichten verduisterd
me de nieuwe angel eyes me halo rims(overdag)
me de angel eyes ('s avonds)
paar algemene 's avonds
gedane werken:
-velgen schmidt phantom line 19" vooraan 8.5J en achter 9.5J met 225/40/19 rondom
-audio vervangen met kenwood headunit(1din), kenwood klasse d 1800W amp en 12" kicker vcr subwoofer 800W piek + 1.5microfarad condensator van caliber
-zonneband vooraan + flatblade whipers
-angel eyes met halo-rim
-steinmetz frontlip
-vaste verlaging 4-5cm rondom
-midde demper + einddemper friedrich motorsport groep A(type master of sound)
-verduisteren van de originele achterlichten
-numerplaathouder + -verlichting in het chrome met een ledje boven
-extra luchtinlaat gecreeerd met de aanzuigbuis van een manta, vertrekkend in het roostertje naast de mistlichte(als je er hebt tenminste)
nog te doen:
-audio uitbreiden doormiddel van de boxen op versterker te zette en eventueel vervange(kicker) of gewoon drieweg/composets(kicker) bijsteken met kenwood 4-kanaals 800/1000W en nog een 12" kicker vcr -subwoofer 800W piek(al aangekocht).. en dit alles mooit inwerken in de koffer ipv losse kist
-vaste verlaging vervangen met schroefkit kw variant 1
-leder interieur, liefst 1 van recaro alsk nog 1 kan vinden
-aanpassing van de remschijven + klauwen(geel)
-tinten van de achterste ramen(blijkt een merd te zijn om je achterste rame eruit te halen aangezien deze geplakt zijn in de beugel en niet gevezen
-steinmetz sideskirts, steinmetz grill en steinmetz rearlip om de bodykit te vervolledigen
-volledig koetswerk cleane herspuiting in grijs(main color) met vanaf de stootstrips naar beneden toe antraciet me in het geel steinmetz op het onderste stuk van de achterdeur
-uitlaatspruitstuk vervange me lexmaul(besteld en normaal deze week geleverd) en rechte buis tot aan de einddemper
-278° of 308° nokkenassen steken
-lichter vliegwiel
-chip
-.......
alsk die lijst heb afgewerkt zal ik al wel aan een ettelijke duizend euro zitten, dus ik zal het voorlopig laten qua aanvullen van de lijst.. want de rest is toch allemaal motor-tuning
zo, moeste jullie nog tips, vragen of dergelijke hebben stel ze gerust.. ik kan er alleen maar van bijleren
moesten jullie nog bepaalde onderdelen hebben die op men lijst staan, mag je ook alty ff en gil geven