• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Navi 600, plaatsen niet te vinden

Ik heb sinds februari een Astra met navi 600, er zaten oude kaarten in (2011-2012) via Marktplaats een andere sd kaart gekocht (2012-2013) echter, na update blijkt dat sommige steden niet te vinden zijn, zoals bv sint oedenrode, als dat nu een gehucht zou zijn, zou ik het misschien kunnen begrijpen...

Weet iemand een oplossing, of een kopie van een sd met de nieuwste software (2014-2015) en een bijkomende vraag : Is het zinvol om een navi 600 te updaten naar navi 900 ??

Alvast bedankt. Jan

@Hensbergen wrote:Ik heb sinds februari een Astra met navi 600, er zaten oude kaarten in (2011-2012) via Marktplaats een andere sd kaart gekocht (2012-2013) echter, na update blijkt dat sommige steden niet te vinden zijn, zoals bv sint oedenrode, als dat nu een gehucht zou zijn, zou ik het misschien kunnen begrijpen...

Weet iemand een oplossing, of een kopie van een sd met de nieuwste software (2014-2015) en een bijkomende vraag : Is het zinvol om een navi 600 te updaten naar navi 900 ??

Alvast bedankt. Jan

Ligt eraan of je veel naar het buitenland gaat. Navi 600 is benelux en 900 europa. Ik heb mijn navi 600 geupdate naar navi 900 met een 2014-2015 europa sd kaart puur omdat er nog een 2011 kaart in zat en regelmatig naar het buitenland ga

Nee ik heb in mijn Navi600 ook een NAVI900 kaart zitten en dat werkt prima.

Het systeem blijft trouwens gewoon een NAVI600, om er een NAVI900 van te maken moet je wat meer doen dan alleen een kaart erin doen die voor een NAVI900 is, maar dat is ook terug te vinden hier op het forum.

Is kaart wel een originele en geen copy ?

Heb even gekeken op mijn NAVI600 met een NAVI900 kaart daar is Sint- Oedenrode gewoon te vinden kaart is er vorig jaar nieuw ingekomen geen idee welke versie dat precies zou moeten zijn, waar zou ik dat evt kunnen vinden?

Versie staat dan op het sd kaartje, mogelijk dat er een foutje in het updaten geslopen is, ik heb geen idee. Ben op zoek naar een nieuwe versie of kopie daarvan, misschien dat het probleem dan opgelost is.

Als die gewoon origineel is zou ik gewoon effe bij de dealer langs gaan voor een andere als de SD kaart fout c.q. niet compleet is.

Volgens de verpakking is de mijne een 2013/2014 versie

Terug
Naar boven