• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Navi 900 Astra J doet niks help!

Beste Opel fans,

Ik heb een vervelend probleem en ik hoop dat iemand een oplossing weet.

Ik was onlangs bluetooth aan het bellen en me telefoon was aangesloten met bluetooth.

Ik gad de telefoon vast dus het is mogelijk dat er wat kracht op het kabeltje stond.

Plotseling tijdens het gesprek viel alles uit sindsdien doet het hele middenconsole wat de

radio telefoon en navigatie bediend niks meer het scherm blijft zwart ( maar je ziet wel dat het aanstaat )en ook de speakers doen niks.. dat merk je aan de knipperlichten dat geluid gaat over de speakers en geeft dus geen geluid

De auto is al bij de garage geweest maar die konden snel niks vinden ze gaan er 2 uur voor uit trekken over 10 dagen. Nu ben ik bang voor hoge kosten. Zelf ben ik redelijk handig ik heb alles losgehad en alle zekeringen nagekeken maar of er gecombineerde zekeringen zijn weet ik niet ik heb alleen de vraagbaak van de auto. Ik vind weinig over dit euvel op internet en als ik iets vind dan is het advies stroom eraf en dan bij andere eigenaren ging het vaak weer goed maar bij mij blijft alles dood.

Als iemand hier ervaring mee heeft en of een oplossing of tips? Ik hoor het graag!

Groetjes van deze trotse

Terug
Naar boven