• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Niet best!!!

Darkspy

Post weinig
we kwamen van stad af, die vw golf 3 wou hem ervoor klappen maar moest vol op de rem.

Maar ik heb voorrang daar dus ik ree mooi rustig door, en men vriendin werd bang erdoor en hun lachen.

Naja, vervolgens reden ze achter op mijn bumper, kon nummerplaat en Lampen niet eens meer zien.

dus ik langzaam derde afslag van rotonde om, ook heel dicht op mijn achterbumper, dus ik dacht bekijk het maar gas er op.

dus in de tweede versnelling op weg naar de 60, en ree ik ze er uit.

Toen was het voor mij klaar, liet terug komen naar 50 en waardoor ze mij inhaalde en twee keer op de rem voor mijn neus.

waardoor ik besloot stil te staan op die weg. hun auto stond midden op de weg stil.

stapt 1 jonge uit de auto. ik denk even wachten tot hij stap hierheen doet!(even kijken in achteruit spiegel) en nu in achteruit (rook sloeg om de auto heen) maar daardoor had ik een voor sprong en sloeg ik woonwijk in waardoor ik ze kwijt raakte.

Op dat moment heb ik niet aan de kenteken van auto gedacht omdat mijn vriendin helemaal van streek was.

Ik dacht Auto op slot ! En op juiste moment wachten met achteruit rijden ! Tja mijn auto en vriendin is alles voor mij !

Had liever dat ik alleen op dat moment in de auto zat ! had ik misschien kenteken wel gehad.

Terug
Naar boven