Hallo, na een tijdje niet met me wagen te hebben gereden, startte ik de auto vanochtend. Hij startte goed, alleen liep een geruime tijd niet op 6 cilinders. volgens mij zelfs even niet op 5. Naar mijn zin iets te lang. Zelfs toen ik weg reed liep 'ie niet jofel.. Na een stukje te hebben gereden draaide die wel weer op alle 6 cilinders.
Duidt dit ergens op ? slechte kables / of onstekings module ? Hoe dan ook, hij draaide later wel weer goed. Het is natuurlijk periode goed koud geweest met vorst en vocht.
Maar het lijkt mij dat het niet hoort.
Zooi nakijken of inspuiten met een vocht verdrijvertje ??
Heb zoiets nl al is eerder aan de hand gehad met een X25XE. Ook een lange tijd stil gestaan in een strenge vorst/vocht periode, vervolgens dis-module naar de gallemieze.. Denk dat vorst de nekslag is geweest en bijv. een scheurtje heeft doen verder schuren. Maar die liep daarna dus gewoon echt niet meer goed.
Het betreft hier in dit geval overigens een onstekings systeem van een C25XE.
thnx !
Grt. Jeroen.
Duidt dit ergens op ? slechte kables / of onstekings module ? Hoe dan ook, hij draaide later wel weer goed. Het is natuurlijk periode goed koud geweest met vorst en vocht.
Maar het lijkt mij dat het niet hoort.
Zooi nakijken of inspuiten met een vocht verdrijvertje ??
Heb zoiets nl al is eerder aan de hand gehad met een X25XE. Ook een lange tijd stil gestaan in een strenge vorst/vocht periode, vervolgens dis-module naar de gallemieze.. Denk dat vorst de nekslag is geweest en bijv. een scheurtje heeft doen verder schuren. Maar die liep daarna dus gewoon echt niet meer goed.
Het betreft hier in dit geval overigens een onstekings systeem van een C25XE.
thnx !
Grt. Jeroen.