Nou aangezien ik niemand hier ken en wederzijds zal ik mezelf maar kort introduceren :afro
Ik ben Jack, ben 19, Vrachtwagenbrokkenpiloot 1e klas.
Wat je verder moet weten is dat ik een droogkloot 1e klas ben :wors
Heb sinds enkele maanden een Tigra:
Heb er haast nog niks aan gedaan alleen een 800 watt Pioneer Sub erin gezet & Een Sony Xplod Radiotje.
Heb nog wel plannen om het interieur onder handen te nemen:
- Stoelhoezen / Racestoelen
- Coloursprayen
- Traanplaat ipv matjes
- Pendalen set
En qua uiterlijk alleen 2 Viperstrepen & een spoilertje en HEEL misschien nog een x laten overspuiten in Parelmoer donkerblauw.
Maar aangezien m'n ervaring 0.0% is, iemand enige ervaring hiermee, en zo ja: Ziet het er ook een beetje geinig uit aangezien ik nu uitgemaakt word voor een wijf in een wijvenbak :hmmz
Of als je zelf enig iets van hierboven hebt liggen hoor ik het graag van je, geld speelt geen rol.
Groetjes.
Ik ben Jack, ben 19, Vrachtwagenbrokkenpiloot 1e klas.
Wat je verder moet weten is dat ik een droogkloot 1e klas ben :wors
Heb sinds enkele maanden een Tigra:
Heb er haast nog niks aan gedaan alleen een 800 watt Pioneer Sub erin gezet & Een Sony Xplod Radiotje.
Heb nog wel plannen om het interieur onder handen te nemen:
- Stoelhoezen / Racestoelen
- Coloursprayen
- Traanplaat ipv matjes
- Pendalen set
En qua uiterlijk alleen 2 Viperstrepen & een spoilertje en HEEL misschien nog een x laten overspuiten in Parelmoer donkerblauw.
Maar aangezien m'n ervaring 0.0% is, iemand enige ervaring hiermee, en zo ja: Ziet het er ook een beetje geinig uit aangezien ik nu uitgemaakt word voor een wijf in een wijvenbak :hmmz
Of als je zelf enig iets van hierboven hebt liggen hoor ik het graag van je, geld speelt geen rol.
Groetjes.