• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuw hier, even een korte introducé

Nou aangezien ik niemand hier ken en wederzijds zal ik mezelf maar kort introduceren :afro

Ik ben Jack, ben 19, Vrachtwagenbrokkenpiloot 1e klas.

Wat je verder moet weten is dat ik een droogkloot 1e klas ben :wors

Heb sinds enkele maanden een Tigra:

33vclz4.jpg

Heb er haast nog niks aan gedaan alleen een 800 watt Pioneer Sub erin gezet & Een Sony Xplod Radiotje.

Heb nog wel plannen om het interieur onder handen te nemen:

- Stoelhoezen / Racestoelen

- Coloursprayen

- Traanplaat ipv matjes

- Pendalen set

En qua uiterlijk alleen 2 Viperstrepen & een spoilertje en HEEL misschien nog een x laten overspuiten in Parelmoer donkerblauw.

Maar aangezien m'n ervaring 0.0% is, iemand enige ervaring hiermee, en zo ja: Ziet het er ook een beetje geinig uit aangezien ik nu uitgemaakt word voor een wijf in een wijvenbak :hmmz

Of als je zelf enig iets van hierboven hebt liggen hoor ik het graag van je, geld speelt geen rol.

Groetjes.

Welkom dan maar ;)

velgen maken de auto, dus ik zou eerst een gaan kijken voor een paar dikke velgen, dan verlagen en dan heb je een hele andere look.

@Silver wrote:Welkom dan maar ;)

velgen maken de auto, dus ik zou eerst een gaan kijken voor een paar dikke velgen, dan verlagen en dan heb je een hele andere look.

Daar kan ik me wel in vinden, zit al rond te neuzen voor een paar nieuwe schoentjes voor me Tigra maar er is veel te veel keus :P

Terug
Naar boven