• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

nieuw hier, met vraagje vec B

vectra99

Post weinig
hallo,

ben nieuw hier, mijn naam is Jan en ik kom uit de mooie betuwe, ben in het gelukkige bezit van een Vectra B sport ed.

nu wil ik graag angel eyes inbouwen maar hoe gaat dat met stekkeraanluiting ed. past dat allemaal zo?

en hoe voeg ik foto's toe, mijn pc verrekt het. Instelling ergens?

Welkom. Angel eyes moet iemand anders maar uitleggen, heb geen B en geen ervaring met engelen oogjkes. :D

Wat foto's betreft, ligt echt niet aan je compjoeter. Je moet namelijk elke foto uploaden naar een website op het internet, bijvoorbeeld http://photobucket.com/ of http://imageshack.us/.

Vervolgens kopieer je de link (even kijken welke je moet nemen) klik je hier op het zevende icoontje boven het berichtvenster (waar je je bericht dus schrijft) en plakt de link daar in het venstertje. Klaar.

B1 of B2??

Zolang je voor een B1 of B2 besteld bijv. als je b1 hebt en je besteld ze voor B1 kan het qua stekker probleemloos.. Althans was bij die van mij en ik heb ze niet van FK, weet zo ff merk niet meer uit m'n hoofd..

Eventueel kan je bij GM-tuningparts ze bestellen op kenmerk van je automodel, zodat je te allen tijde de goede angel eyes hebt voor een b1 of b2..

B2.

vaak staat er op websites geschikt voor auto vanaf bepaalde datum.

maar ofdat je standaard xenon hebt ja of nee maakt dat nog uit?

ja dat maakt nog best wel VEEL uit

standaard xenons zijn heel anders bedraad.

als je standaard xenons hebt, zou ik die lekker laten zitten.

Terug
Naar boven