• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuw op forum en even voorstellen

Hallo,

Voor ik begin met vragen stellen, eerst maar voorstellen, schijnt gebruikelijk te zijn(?).

Mijn naam is Marco. In 2000 mijn eerste Astra stw op lpg nieuw gekocht en 10 jaar, 250.000 km, probleemloos mee gereden.

Twee jaar geleden toen de versnellingsbak nogal ´rauw´ werd ingeruild tegen een gebruikte uit 2006 (Z16XEP).

Leuke auto, zwart, in wat de dealer´executive´uitvoering noemde.

Valt nu twee jaar verder nogal tegen. Tegen de eerste waar ik nooit voor bij garage kwam met deze al heel wat keren geweest.

Begon 1e jaar, gelukkig in garantie, met defecte kachelunit (ventilator bleef draaien) , bobine en accu defect, knipperlichtunit links (viel direct nabedienen uit) en spiegelglas linker buitenspiegel los (kon nog net opvangen..).

Inmiddels is de aircopomp overleden, de bedrading in de doorvoertule linker achterportier defect, moeten de stuurkogels vervangen worden en zit ik met een storingsmelding waar de dealer niet mee verder kan en een ´volledige diagnose´wil uitvoeren.

Hier ga ik later eens wat over vragen, heb inmiddels wel de code.

Aan ene kant nog fijne auto om te rijden maar wel met wat zorgen over wat de toekomst brengt..

Grt

Welkom hier maat, jammer van de ellende die je hebt. Ik hoop ook dat de toekomst er veel beter uit zal zien en dat je meer plezier zal hebben met je Astra. :thumbup

hallo,

ff voorstellen.

fam de jong, autogekken

sinds oktober een astra station van 97

1.6 8v

gekocht met 130.000 km

vanaf 2007 was hij al niet meer de snelweg op geweest en had de vorige eigenaar niet harder gereden dan 90.

al met al een fijne wagen tot 3 weken terug (zie wat heb je vandaag gedaan)

hoop nog een paar jaar voort te kunnen met deze wagen

@fredje479 wrote:hallo,

ff voorstellen.

fam de jong, autogekken

1.6 8v

gekocht met 130.000 km

vanaf 2007 was hij al niet meer de snelweg op geweest en had de vorige eigenaar niet harder gereden dan 90.

Welkom,

Dan heb jij wel een luie F gekocht...haha..

de eerste weken was hij met geen kanon vooruit te branden nee.

maar verse olie, nieuwe bougies en filters gaat t nu goed,

rij 1x per week vanuit zeeuws-vlaanderen naar pernis

rij gewoon 130 waar t mag, alleen t verbruik is nog redelijk.

ga van de zomer eens zien wat ik daar aan kan doen

en dat lui is niet echt erg.....scheeld in bekeuringen :D

@fredje479 wrote:hallo,

ff voorstellen.

fam de jong, autogekken

1.6 8v

gekocht met 130.000 km

Je zit nu in iemand anders zijn voorstel topic je zelf voor te stellen :jerry Beter is om je eigen aan te maken :vertag

Terug
Naar boven