• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuw

Dag forummers,

Ik ben hier wat aan het rondkijken naar info over de nieuwe opel Astra. Heb er namelijk eentje besteld:

Het wordt een opel astra 1.4 turbo 103kw s&s active select cosmo...

Nog een maandje of 2 geduld, dus alle tijd om eens rond te struinen....

Heb al jaren plezier met het merk. Mijn tweede auto was een Corsa en ook voor het werk heb ik een Corsa en een Astra gehad. Daarna nog weer en Corsa gekocht. Na uitstapjes naar Rover (420d), Chrysler Neon (lpg) en een Fiat (Stilo) rijd ik nu al bijna 3 jaar met waanzinnig veel plezier in een Signum... Maar de kilometertjes beginnen te tellen dus ik dacht...ach...waarom niet...

Mijn vrouw rijdt in een Corsa van 2003, dus je mag zeggen dat we het merk redelijk trouw zijn...

Ben nu vooral benieuwd naar de bediening van de Navi 900 in de Astra. Sommige foto's laten zo'n knop onderin de middenconsole zien (bij de versnellingspook, overigens heb ik een automaat besteld, dat bevalt me toch wel zo goed in de Signum....ongelovelijk...) maar op sommige foto's is dat ook 'gewoon' een bekerhouder....

Iemand enig idee?

welkom hier..

Al maakt het me wel jaloers die mensen die een nieuwe astra kopen :argue :jerry ..

Nog eventjes geduld dan maar veel plezier met je nieuwe wagen:)

Terug
Naar boven