Met de motor zal het niet echt meevallen om dit een beetje betaalbaar te doen.. (wil het dan gelijk GOED doen, want blok met 5bak zou dan in men Manta komen) Luister maar eens:
[youtube
uslv83v]
Dus geen ijscrossen meer dit jaar of ik moet een ander blok erin zetten..
Ga hem dan toch wat opknappen en netjes maken, kan ie misschien nog op de weg. Maar voordat ik dat ga doen, waar zit het chassisnummer van zo'n B? Eerst maar eens goed kijken of het overeenkomt met de papieren
[rquote=1882512&tid=143791&author=Aapje]Leuke hobby ook dat knallen over 't ijs
Ga je die kadett-b nog mee naar Nederland nemen of reis je heen/weer tussen zweden?
[/rquote]
Blijft voorlopig nog hier in Zweden. Misschien later dat ie naar NL gaat, of dat hij hier blijft. Ligt eraan of ik hier vast ga wonen of niet.
[youtube
Dus geen ijscrossen meer dit jaar of ik moet een ander blok erin zetten..
Ga hem dan toch wat opknappen en netjes maken, kan ie misschien nog op de weg. Maar voordat ik dat ga doen, waar zit het chassisnummer van zo'n B? Eerst maar eens goed kijken of het overeenkomt met de papieren
[rquote=1882512&tid=143791&author=Aapje]Leuke hobby ook dat knallen over 't ijs
Ga je die kadett-b nog mee naar Nederland nemen of reis je heen/weer tussen zweden?
[/rquote]
Blijft voorlopig nog hier in Zweden. Misschien later dat ie naar NL gaat, of dat hij hier blijft. Ligt eraan of ik hier vast ga wonen of niet.