Heren,
Heb gisteren een andere auto gehaald.
Audi A3 8L 1.8 Turbo 180pk (Door downpipe en afstelling rond de 230pk)
Ik was vorige week gaan kijken voor een Corsa A 2.0 16v. Maar dit was niet zoals ik het me had voorgesteld. Dus toen maar eens bij Audi gaan kijken voor een S3/A3.
Heb een S3 bezocht , maar deze was niet zo snel en goed als de A3. De A3 reed gewoon veel comfortabeler. En als het gas werd ingeduwd kwam hij aardig van de plek :jerry
Ik ga hem morgen eens fatsoenlijk poetsen want er zit een aardige stoflaag over haha
Dan zal ik morgen eens een foto posten nadat hij gepoetst is.
De vorige eigenaar heeft hem 9 jaar gehad , dus is altijd goed onderhouden volgens hem.
Heb mijn Corsa nu te koop staan , daar komt morgen iemand voor kijken.
Maar wat een verschil met een de corsa van mij.
Betere wegligging , veel meer comfort , meer power. En veel meer opties
Traction control , cruise control , sportonderstel , climate control , elektrisch verstelbare stoelen etc etc etc....
Sorry dat het geen Opel is , maar deze auto kon ik niet laten staan :wors
Heb gisteren een andere auto gehaald.
Audi A3 8L 1.8 Turbo 180pk (Door downpipe en afstelling rond de 230pk)
Ik was vorige week gaan kijken voor een Corsa A 2.0 16v. Maar dit was niet zoals ik het me had voorgesteld. Dus toen maar eens bij Audi gaan kijken voor een S3/A3.
Heb een S3 bezocht , maar deze was niet zo snel en goed als de A3. De A3 reed gewoon veel comfortabeler. En als het gas werd ingeduwd kwam hij aardig van de plek :jerry
Ik ga hem morgen eens fatsoenlijk poetsen want er zit een aardige stoflaag over haha
Dan zal ik morgen eens een foto posten nadat hij gepoetst is.
De vorige eigenaar heeft hem 9 jaar gehad , dus is altijd goed onderhouden volgens hem.
Heb mijn Corsa nu te koop staan , daar komt morgen iemand voor kijken.
Maar wat een verschil met een de corsa van mij.
Betere wegligging , veel meer comfort , meer power. En veel meer opties
Traction control , cruise control , sportonderstel , climate control , elektrisch verstelbare stoelen etc etc etc....
Sorry dat het geen Opel is , maar deze auto kon ik niet laten staan :wors