• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

nieuwe aanwinst update 02-04-2013 nieuwe foto's eindelijk

opelfreak1975

Post weleens wat
van het weekend heb ik toch maar weer een vectra b2 station gekocht , wel 1 met lichte schade maar mij kennende gaat dat heel rap gemaakt worden binnen een week ff maken dan meteen apk erop en dan naar de spuiterij om bumper en motorkap te spuiten

ik heb het volgende gekocht : opel vectra b2 station x2.5xe sport edition2 van bj 2000

Oef, blijft toch een heerlijke uitvoering. Die Sport Edition II.

Heb er zelf ook naar gekeken als opvolger van mijn Astra F. Helaas 2x een redelijk roestend exemplaar getroffen.

Toen kwam er binnen het budget ineens een GTS op het pad, en na een proefrit daarin was ik wel verkocht. Toen wist ik zeker dat ik GTS wilde gaan rijden.

Maar blijf de Vectra B Sport Edition een super mooie auto vinden. Zeker als sedan en SW.

hierbij alvast wat foto's van onze nieuwe aanwinst

vectrastation1_zps51742abc.jpg

vectrastation2_zpse617c324.jpg

vectrastation3_zpsb20a6b6b.jpg

vectrastation4_zps0a5ace96.jpg

vectrastation5_zps8f3b772a.jpg

vectrastation6_zpse1371775.jpg

vectrastation7_zps8c293503.jpg

vectrastation8_zps3a5bef87.jpg

vectrastation10_zps1bb88f38.jpg

vectrastation11_zpsd3a0f0a7.jpg

zeker mooie vectra :D

is die uitlaat echt?

apart :)

ik vind de velgen ook nog wel wat hebben :) het is een keer wat anders

de motor lijkt een beetje scheef erin te zitten?

Net karretje, hopen dattie niet afgetrapt is :)

Alleen nog even een bumpertje, grill en motorkap zoeken, spuiten en scheurt u maar :D

@yentl5552: Is gezichtsbedrog. Als de radiateur erop had gestaan, had je het niet gezegd :) Is puur door de "bocht" van het schutboard...

Ik hoop dat je stuur niet recht stond tijdens de Foto van de motorruitme, anders staat de Schotel HEEL raar!!!

Motor hoort er zo in te liggen, en dat komt aardig overeen met de motor op de foto kwa recht of scheef dacht ik:

100_7779.jpg

100_7776.jpg

Willem

Jupzz, Klopt, zijn er opgeplakt door een Vriend van me, ze zitten dan, hoe toepasselijk ook, om de aanvoerleiding van de Benzine geplakt :jerry :jerry

Ze zitten er trouwens nog steeds, en even goed...

Willem

vanavond een begin gemaakt met herstellen van de schade , morgen krijg ik onderdelen binnen en dan weer opbouwen apk erop en dan rijden

vandaag nieuwe condensor en droger binnen gehad morgen misschien verder met de auto en dan keuren en volgende week nieuwe uitlaat er onder vanaf de cat

Terug
Naar boven