• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuwe Astra GTC OPC... Zou je hiervoor geen moord plegen?

vind hem er vrij 'mild' uit zien.

Mooie auto verder, maar of het de meer prijs waard is? Voor mij persoonlijk niet :D

@Tusk wrote:gvd heeft m'n pa net een GTC 1.8T besteld...

ik zie niet direct heel veel verschil qua uiterlijk eigenlijk, iets wat bij de H wel overduidelijk is.

Vraag me af waar je die dan hebt gekocht? Bij VW?

Ik vindt het een prachtige auto alleen had hem liever gezien op een set nieuwe velgen en niet net als de Insignia en Corsa OPC op deze wielen.

Deze zijn ook niet lelijk maar kom eens met wat nieuws doe gewoon eens gek.

Hier... :jerry :jerry

chrysler-pt-cruiser-new.jpg

Maar ik snap wat je bedoelt... ook al vind ik dat Opel nog meevalt... bij Audi is het VEEEL erger!

vind het als je heel snel kijkt net een corsa

waar zijn de autos gebleven met een eigen smoel

ze doen mekaar allemaal na kwa model vorming,ik vind dit model ook erg op de alfa giulietta en, alfa brera lijken.

De OPC gaat nog...de gewone GTC is net een Scirocco van achteren...

Geef mij dan maar een Corsa OPC en een hoop geld voor benzine, voor de prijs van een Astra OPC.

voor mij nooit een nieuwe opel :thumbdown

ik vind alle wagens vandaag de dag een pot nat

zou je het mazda logo op deze machine plakken zou ik het ook geloven

na de astra h is opel zijn eigen gezicht kwijtgeraakt en jappenstyle gaan produceren

hoewel ik het blokje graag in mn astra f zou proppen :jerry

tuurlijk is het haalbaar om 500pk op je voorwielen te hebben, maar alsnog rijdt het wat leuker om het op je achterwielen of al je wielen te hebben.

dat ben je toch zeker wel met me eens?

Nouja, ik vind driekwart van de reactie zoals kan makkelijk een 6 cilinder zijn of rwd beetje onzin.

De 2 liter tubos leh/let is zelfs 500 pk haalbaar op de voorwielen zodner enige problemen...

Buiten dat... vind ik nieuwe autos zoiezo te duur. Ongeacht of het nu wel of niet een opc is.

Verder is het niet echt mijn smaak... de auto lijkt teveel op dievan concurenten zoals Renaut en Volkswagen en Seat.

Klinkt heerlyk! :wub

ben benieuwd hoe dat het zich houd met dat vermogen op de voorwielen. zal wel lukken denk ik, als ford dat ook kan met de focus rs500 lukt opel het ook wel :thumb

Terug
Naar boven