• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuwe foto's

patman

Post weinig
Ik heb een nieuwe bumper op mijn auto gezet en wou hem graag hier aan jullie laten zien.

Ik ben erg tevreden met hoe de auto nu erbij staat.

Verder heb ik nog wat foto's erbij gezet van het blok (251 pk en 400 nm) en als laatste nog 2 fototjes van mijn ander racemonster.

Voor degenen die een tijdje terug mijn leh turbo projectje hadden gemist, hier ook nog een linkje daarvan:

leh turbo project

1277203972-20.jpg

1277203972-21.jpg

1277203972-212.jpg

1277203972-213.jpg

1277203972-224.jpg

1277203972-255.jpg

1277203972-266.jpg

1277203972-267.jpg

1277203972-278.jpg

nette auto hoor en dat vermogen....:wors

Wat voor velgen heb je? die zie je niet vaak namelijk. Staan er erg netjes onder.

Hij zou inderdaad nog een tikkeltje omlaag mogen je auto.

Misschien nog een keer xenon projector koplampen? staan altijd mooi met de OPC 2 voorbumper. Al zijn deze zwarte Njoy/OPC koplampen ook erg netjes.

Verder is die gewoon af vind ik, stoer en snel maar niet overdreven: Top

:thumbup

Beetje verlagen en hij is helemaal af!

die 2 dikke uitlaten vind ik persoonlijk een beetje over de top. Maarja, sommige hebben altijd wat te zijken:jerry

Verder een super auto:thumbup

Waar heb je die OPC2 bumper nog gekocht? Zit zelf ook te twijfelen...Lumma wegdoen en OPC2 kopen..of toch maar niet hmmm

Terug
Naar boven