• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuwe koppelings set Vec C 1.9

Lamborghini

Post weinig
Na het ruim 20.000km te hebben uitgesteld begon mijn koppeling/vliegwiel/drukgroep wel erg vaak en hard te ratelen. Dus nu maar eens tot actie over gegaan om het zaakje te gaan vervangen.

Via eBay heb ik een nieuwe set besteld, thanks 2 all the tips van medeliefhebbers hier op het forum! :thumb

Vandaag kwam de set binnen. Ik zal vanavond even foto's posten.

Nu nog op zoek naar een garage die bereid is om de delen erin te hangen voor een aantrekkelijke prijs.

Verbaasde me wel over het merk van de set. Ik hoorde hier veel mensen over een Luk en Sachs praten. Ik heb enkel delen van Luk gekregen :???: Hoop dat alles past en zonder al teveel moeite kan worden vervangen. Gaat om een Z19DT 120hp met F40 bak.

Terug
Naar boven