• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

nieuwe ruitenwissers voor mijn Vectra

tommyboy82

Post weinig
Hoi,

Ik vroeg me af of nog andere forum medemensen hier rijden met PIAA ruitenwissers of hetzelfde principe... Is het echt zo goed als ze beweren of is het weer zo'n verkoopspraatje ...

Ik rijdt zelf al jaren met Valeo Xtrm Flatblades rond, gaan bij mij zo'n 4jaar mee zonder al te veel te strepen.

af en toe een schone doek langs de bladen en ze gaan weer als een raket..

Willem

wij rijden ondertussen al 6 jaar rond met de bosch flatblade wissers, ik vervang ze na 3 jaar en dan zijn ze nog goed, zonder strepen vegen, en ook niet dat irritant geluid van een gewone veger als u venster een beetje droog aant worden is,

verlede jaar heb ik voor een maat die flatblade's gekocht van in winkelketen Action, voor 2.50€ het stuk en die vegen na een jaar nog altijd zoals nieuw :D

Ik heb ze bij min Onderdelenboer vandaan.

Ik heb nu voor de Ascona-C Boshc flatblades, kijken of dat wat is..

Willem

Ook bosch hier, tot nu toe erg tevreden :). Ik heb ze gewoon bij een onderdelen boer gehaald. Kan vast goedkoper maar had nieuwe nodig...

ik heb Ashuki ruiten wissers.

Zijn niet zo duur als de wissers van bosch en valeo's, maar dezelfde kwaliteit.

Ik rij ook rond met bosch flatblades. Tot nu te tevreden en ze schijnen bij normaal gebruik 4 jaar mee te gaan. Ze kosten wel 45 eu...

Terug
Naar boven