• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuwe senator gekOcht! Andere veren?

Oarikje

Post weinig
Ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar van een senator 3.0 S uit '82 met iets meer dan een ton op de teller. Is reeds een nieuwe gastank ingebouwd dus kan niet mooier.

Foto's volgen snel!

Greets

Ik kan namelijk heel goedkoop aan BMW staal komen. En m'n pa verbreed staal. Zal dr vast ook mooi onder staan.

Ik kan namelijk heel goedkoop aan BMW staal komen. En m'n pa verbreed staal. Zal dr vast ook mooi onder staan.

5 x 120. ET waarde ligt rond de 40.

Maar waarom zou je daar andere velgen om willen hebben? Ik zi8e dat daar hele mooie honingraadjes om liggen. Zijn in mijn visie de mooiste velgen voor auto's uit die tijd. Astra velgen zijn veels te modern.

Voor de rest een mooie A1 Sennie. En een carburatie versie, want een S-je.

5 x 120. ET waarde ligt rond de 40.

Maar waarom zou je daar andere velgen om willen hebben? Ik zi8e dat daar hele mooie honingraadjes om liggen. Zijn in mijn visie de mooiste velgen voor auto's uit die tijd. Astra velgen zijn veels te modern.

Voor de rest een mooie A1 Sennie. En een carburatie versie, want een S-je.

Gefeliciteerd. :D

Heb laatst net zoon versie gekocht maar dan zonder gas.

Is het een CD uitvoering?

In ieder geval wil graag de foto's zien. ;)

Gefeliciteerd. :D

Heb laatst net zoon versie gekocht maar dan zonder gas.

Is het een CD uitvoering?

In ieder geval wil graag de foto's zien. ;)

Cassete uitvoering, heb er ook een 5 bak bij gekocht moet alleen nog een omega à cardan hebben.

Foto's probeer ik vanmiddag te posten.

Cassete uitvoering, heb er ook een 5 bak bij gekocht moet alleen nog een omega à cardan hebben.

Foto's probeer ik vanmiddag te posten.

Terug
Naar boven