seccondbest
Lid
Ok na lang zeuren van mijn twee zoons heb ik dus eindelijk de stap genomen die elke man vroeger of later ooit maakt, de aanschaf van een opel.
Ik ben nieuw op dit forum en ik heb al meteen een vraag,
De corsa is van 1993, een 1.4i (1.4nz) met een kachel probleem.
De aanjager doet het niet!
Ik heb reeds het een en ander geprobeerd:
stekker er uit bij de kachel (naast het gas pedaal) universeel meter er aan en de kachel schakelaar van 0 naar 1 gezet, ik meet dan 12 volt op de stekker.
Ik heb de voorkant van de opel uit elkaar gehaald en de blower bloot gelegd, ff twee draadjes rechtstreeks naar de accu, en de blower draaid als een gek.
heb inmiddels het dashboard voor 2/3 uitelkaar gehaald en alle draden te voorschijn gehaald om ze een voor een te kunnen checken, en daar is mijn probleem...
Ik ben op zoek naar het bedradings schema voor de kachel in die corsaB.
wie o wie heeft er een, weet er een of kan mij in de juiste richting wijzen, ik ben al meer dan een uur op zoek maar kan niets vinden.
al vast bedankt!
Ik ben nieuw op dit forum en ik heb al meteen een vraag,
De corsa is van 1993, een 1.4i (1.4nz) met een kachel probleem.
De aanjager doet het niet!
Ik heb reeds het een en ander geprobeerd:
stekker er uit bij de kachel (naast het gas pedaal) universeel meter er aan en de kachel schakelaar van 0 naar 1 gezet, ik meet dan 12 volt op de stekker.
Ik heb de voorkant van de opel uit elkaar gehaald en de blower bloot gelegd, ff twee draadjes rechtstreeks naar de accu, en de blower draaid als een gek.
heb inmiddels het dashboard voor 2/3 uitelkaar gehaald en alle draden te voorschijn gehaald om ze een voor een te kunnen checken, en daar is mijn probleem...
Ik ben op zoek naar het bedradings schema voor de kachel in die corsaB.
wie o wie heeft er een, weet er een of kan mij in de juiste richting wijzen, ik ben al meer dan een uur op zoek maar kan niets vinden.
al vast bedankt!