van der Wal
Lid
Ik heb vanmiddag nieuwe velgen besteld voor mijn Vivaro, moet er alleen 2 weken op wachten helaas :swear
Ik had er eerst orginele VPC velgen op liggen maar die heb ik pas verkocht omdat ik grotere velgen wilde.
De VPC velegn waren maar 17 inch en dat oogt erg klein onder zo'n bus vind ik persoonlijk.
We zijn gevallen voor de Stilauto SR 1200 serie in de groote 20 inch.
Met mooie pirelli banden in de maat 255-35-20.
Ik ben erg benieuwd hoe het zal staan, van mij mogen ze nu al komen.
Ik wil ze wel laten zien maar ik weet niet hoe het werkt om er een foto bij te zetten.
Ik ben niet zo'n grote ster met computers dus als iemand kan helpen zou mooi zijn.
Zijn er hier nog meer Vivaro rijders?
Misschien dat we ideeen en bevindingen aan elkaar kwijt kunnen.
Ik had me een tijd geleden ook bij de Vivaro club aangemeld maar daar gebeurt erg weinig.
Groeten Ralf
Ik had er eerst orginele VPC velgen op liggen maar die heb ik pas verkocht omdat ik grotere velgen wilde.
De VPC velegn waren maar 17 inch en dat oogt erg klein onder zo'n bus vind ik persoonlijk.
We zijn gevallen voor de Stilauto SR 1200 serie in de groote 20 inch.
Met mooie pirelli banden in de maat 255-35-20.
Ik ben erg benieuwd hoe het zal staan, van mij mogen ze nu al komen.
Ik wil ze wel laten zien maar ik weet niet hoe het werkt om er een foto bij te zetten.
Ik ben niet zo'n grote ster met computers dus als iemand kan helpen zou mooi zijn.
Zijn er hier nog meer Vivaro rijders?
Misschien dat we ideeen en bevindingen aan elkaar kwijt kunnen.
Ik had me een tijd geleden ook bij de Vivaro club aangemeld maar daar gebeurt erg weinig.
Groeten Ralf