• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nog een Astra H GTC turbo present! Minimeet met Predator

frank de jonge

Post weleens wat
Hallo allemaal,

Mijn naam is Frank. 29 jaar en woonachtig in Drenthe, Klazienaveen.

Sinds vorige week ben ik trotse eigenaar van een Astra H GTC 2.0 turbo met 170pk.

De wagen is bijna voorzien van alle opties (geen pdc en geen bandenspannings weergave)

Nu heb ik me hier op het forum aangemeld om wat meer te weten te komen over deze type auto's met dit blok (dit is mn eerste auto met turbo). Ik wil naar verloop van tijd misschien wat meer vermogen eruit halen. Schijnt nogal vrij makkelijk te gaan. Maar allereerst gaat er een green vervangings inlegfilter in.

Foto's zal ik morgen ff plaatsen want ik heb op mijn telefoon nu zo even niks staan.

Groet, Frank

Hierbij enkele foto's van mn auto

1312539847_6_NtZ3.jpeg

1312549866_6_wYP0.jpeg

1313583761_6_MwO2.jpeg

1313587249_6_aYpM.jpeg

Thnx :)

Iemand nog adviezen over een chipkuur voor deze auto in provincie Drenthe?? (wel een goeie natuurlijk)

Las al ergens bij Mtech ofzo dat die 80NM erbij konden garanderen en tot 200PK voor 395eu.

Maar las ook al ergens anders dat dat niet de goede man is???

Thnx :)

Iemand nog adviezen over een chipkuur voor deze auto in provincie Drenthe?? (wel een goeie natuurlijk)

Las al ergens bij Mtech ofzo dat die 80NM erbij konden garanderen en tot 200PK voor 395eu.

Maar las ook al ergens anders dat dat niet de goede man is???

Welkom!

ik heb zelf ook een astra Z20lel, (170) heb heb laten chippen bij VDB works in Kuinre/sint jansklooster.

zeker een aanrader, ook veel goede reacties gelezen van andere forumers.

koste me 400,- totaal met 4 bank-metingen!!! custom chip dus, 235 pk @ 340nm, ben zeer tevreden.

Welkom!

ik heb zelf ook een astra Z20lel, (170) heb heb laten chippen bij VDB works in Kuinre/sint jansklooster.

zeker een aanrader, ook veel goede reacties gelezen van andere forumers.

koste me 400,- totaal met 4 bank-metingen!!! custom chip dus, 235 pk @ 340nm, ben zeer tevreden.

Zow, 400 is net bedrag voor zulke cijfers. Heb nog ergens een kaartje liggen van VDB. Maar ik lees ook dat jij er al meer aan gedaan hebt. Zit nog niet helemaal in de turbo materie want heb altijd atmosferische auto's gereden.

Zow, 400 is net bedrag voor zulke cijfers. Heb nog ergens een kaartje liggen van VDB. Maar ik lees ook dat jij er al meer aan gedaan hebt. Zit nog niet helemaal in de turbo materie want heb altijd atmosferische auto's gereden.

Flink last? Nou hij begint keurig netjes bij 1950 rpm te gaan hoor. Alleen bij schakelen vindt ik dat het traag op pakt. Ben een ernstig getunede 6 in lijn gewend nog.

Terug
Naar boven