omdat ik toch al niks te doen heb
heb ik nog een projectje er bij gekocht.dit keer non opel :shock: een renault
of is dit godslastering hahah.
en dan ook nog eens een plastic fantastic ofwel renault espace type 1 en dus belastingvrij.
had hem hier in de buurt in de struiken gevonden en vond hem toen al vet.mooi om de fransman straks ook een duitse stijl te geven.
auto heeft best veel voordelen ook al is het geen opel
7 persoons
demontabele stoelen dus kan er een bus van maken
trekhaak dus er kan veel achter
kan er makkelijk een lpg tank onderbouwen
belangrijkste BELASTINGVRIJ :angel
http://maps.google.nl/maps?q=cactus...oid=_Dl-Xfma9YKu3oNBbHsvjA&cbp=12,315.18,,0,0" onclick="window.open(this.href);return false;
zo vond ik hem tussen de struiken daar heeft hij 9 jaar gestaan
man was gestorven en een maatje belde toen ze het huis gingen ontruimen.
toen meteen maar effe overgeschreven en wegesleept.
eenmaal thuis een keer gewassen.
motor was defect hij had er en andere distributie op gelegt maar niet goed op tijd gezet.omdat ik toch al en dikkere motor wilde plaatsen meteen maar gedemonteerd en verkocht. :angel
en omdat het me te veel werk is om er een opel motor in te plaatsen ben ik op zoek naar en sloop espace type 2 v6 voor weinig haha :angel
deze topic zal niet zo snel bijgewerkt worden als de andere moet eerst een goede donor vinden.maar tussendoor zal ik wel wat posten.
foto van het eindresultaat hoe hij ongeveer moet worden heb ik al
nu nog even dat kleurnr achterhalen
of is dit godslastering hahah.
en dan ook nog eens een plastic fantastic ofwel renault espace type 1 en dus belastingvrij.
had hem hier in de buurt in de struiken gevonden en vond hem toen al vet.mooi om de fransman straks ook een duitse stijl te geven.
auto heeft best veel voordelen ook al is het geen opel
7 persoons
demontabele stoelen dus kan er een bus van maken
trekhaak dus er kan veel achter
kan er makkelijk een lpg tank onderbouwen
belangrijkste BELASTINGVRIJ :angel
http://maps.google.nl/maps?q=cactus...oid=_Dl-Xfma9YKu3oNBbHsvjA&cbp=12,315.18,,0,0" onclick="window.open(this.href);return false;
zo vond ik hem tussen de struiken daar heeft hij 9 jaar gestaan
man was gestorven en een maatje belde toen ze het huis gingen ontruimen.
toen meteen maar effe overgeschreven en wegesleept.
eenmaal thuis een keer gewassen.
motor was defect hij had er en andere distributie op gelegt maar niet goed op tijd gezet.omdat ik toch al en dikkere motor wilde plaatsen meteen maar gedemonteerd en verkocht. :angel
en omdat het me te veel werk is om er een opel motor in te plaatsen ben ik op zoek naar en sloop espace type 2 v6 voor weinig haha :angel
deze topic zal niet zo snel bijgewerkt worden als de andere moet eerst een goede donor vinden.maar tussendoor zal ik wel wat posten.
foto van het eindresultaat hoe hij ongeveer moet worden heb ik al
nu nog even dat kleurnr achterhalen