• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

nog een projectje er bij non opel :shock:

pipo

Post veel
omdat ik toch al niks te doen heb ;) heb ik nog een projectje er bij gekocht.dit keer non opel :shock: een renault

of is dit godslastering hahah.

en dan ook nog eens een plastic fantastic ofwel renault espace type 1 en dus belastingvrij.

had hem hier in de buurt in de struiken gevonden en vond hem toen al vet.mooi om de fransman straks ook een duitse stijl te geven.

auto heeft best veel voordelen ook al is het geen opel

7 persoons

demontabele stoelen dus kan er een bus van maken

trekhaak dus er kan veel achter

kan er makkelijk een lpg tank onderbouwen

belangrijkste BELASTINGVRIJ :angel

http://maps.google.nl/maps?q=cactus...oid=_Dl-Xfma9YKu3oNBbHsvjA&cbp=12,315.18,,0,0" onclick="window.open(this.href);return false;

zo vond ik hem tussen de struiken daar heeft hij 9 jaar gestaan

man was gestorven en een maatje belde toen ze het huis gingen ontruimen.

toen meteen maar effe overgeschreven en wegesleept.

eenmaal thuis een keer gewassen.

motor was defect hij had er en andere distributie op gelegt maar niet goed op tijd gezet.omdat ik toch al en dikkere motor wilde plaatsen meteen maar gedemonteerd en verkocht. :angel

en omdat het me te veel werk is om er een opel motor in te plaatsen ben ik op zoek naar en sloop espace type 2 v6 voor weinig haha :angel

deze topic zal niet zo snel bijgewerkt worden als de andere moet eerst een goede donor vinden.maar tussendoor zal ik wel wat posten.

foto van het eindresultaat hoe hij ongeveer moet worden heb ik al

img1444174975.jpeg

nu nog even dat kleurnr achterhalen

Terug
Naar boven