• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

nokkenas keerring ontstekingszijde

Heeft iemand misschien het nummer/afmetingen van de nokkenaskeerring aan de kant van de ontsteking voor me?

De kop die ik hier heb is gedemonteerd en daar zat ie niet meer in.Thanks!:thumbup

Ik heb een niewe kop pakkingset gekocht voor mij nieuwe blok dat in opbouw is, en daar zitten ook maar 2 keerringen bij voor aan de distributie kant, volgens mij moet er aan de ontstekingskant geen zitten

hmm dat verklaard waarom ik nergens wat kan vinden,haha!

en wordt die 0-ring bij een nieuwe verdeelkap standaard meegeleverd of is die apart te bestellen?Dan moet daar toch een nummer van te vinden zijn...

alvast bedankt weer voor de reply's!

die ring zit niet bij een verdelerkap want die ring zit aan t hallsensor huis,

gewoon ff bij de dealer dat pakkinkje bestellen

Marc

Idd er zijn er 2.

1x heeel erg kleine om de as van je hallgever.

1x een grote die op je verdelerhuis komt.

Terug
Naar boven