• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

oldtimerfestival twijzelerheide 4 september 2010

Tiedo

Post weleens wat
4 september is er weer zover, de 2e editie van het oldtimerfestival in Twijzelerheide(vlakbij Dokkum, in Friesland dus). Voor de oldtimerliefhebbers en de liefhebbers van grasbaanraces een aanrader:thumbup.

meer info staat op de site

groeten Tiedo

Heel miss ben ik ook wel van de partij :)..

Wat zijn precies de kosten als ik daar mijn auto neerzet en heb ik over toegang op het terrein?

origineel gepost door kadettsr

Heel miss ben ik ook wel van de partij :)..

Wat zijn precies de kosten als ik daar mijn auto neerzet en heb ik over toegang op het terrein?

voor zover ik weet kost het helemaal niks, je moet je wel ff opgeven via de site(moet ik ook nog steeds doen:angel)

gister een prachtige dag gehad in 'de heide'. er waren behoorlijk wat auto's en genoeg sensatie bij de cross:thumbup

mooie mustang heb je trouwens popke:wors

heb je ook nog foto,s gemaakt ik was de camera vergeten heb trouwens nog wel effe met je ouders gebabbeld :wors:wors:wors

was inderdaad een leuk evenement heb weer veel bekenden gesproken :cool:

ik heb welgeteld één foto gemaakt:fy1 voor de rest ben ik bijna de hele dag bij de cross geweest, m'n broertje moest rijden

Terug
Naar boven