• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Olie probleem bij mijn tigra??

Hey iedereen,

Ik heb mijn tigra nu al een tijdje en na een week dat ik hem had viel mij op dat ie naar olie begon te ruiken als ik grote afstanden aflegde/als ik redelijk doorrijd :D

Nu ben ik ermee naar de garage geweest die vertelde me dat het de carter(pan??)pakking was die lekte, heeft het me laten zien en heb hem gelijk laten vervangen. Paar dagen erna nogsteeds hetzelfde probleem. De garage vertelde wel dat de schroeven daarvan redelijk dolgedraaid zijn en ik deze opnieuw moet laten tappen. Dit laat ik aankomende zaterdag doen.

Maar ik wil zeker zijn dat ik vandaag of morgen niet ' ontplof' :swear als ik met de tigra rijd.

Ook vanaf het begin het probleem met een bonkend geluid achter met drempels/kuilen, volgens de garage mijn schokbreker ( en meerdere mensen) Dus ik andereschokbrekers erin... en nu komt het gewoon weer terug....

Weten jullie wat deze problemen kunnen zijn? Ik wordt er gek van. Heb mijn motor weggedaan voor mn tigraatje en ben verder erg blij met mijn tigraatje :wub

Terug
Naar boven