• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OMCN Concours weekend 2 september te Zennewijnen

wfvdijk

Post weinig
In het weekend van 2 t/m 4 September vindt het kampeer en concoursweekend plaats in de provincie Gelderland.

We zijn weer te gast op Camping Zennewijnen te Zennewijnen.

Het programma ziet er als volgt uit.

Op vrijdag 2 september bent u van harte welkom vanaf 13.00. Een ieder dient zicht te melden bij de receptie alvorens men het veld op rijdt.

Op de zaterdag staat er een puzzelrit gepland vanaf 12.00. Leden die niet willen kamperen zijn ook van harte welkom om de rit te komen rijden of om even bij te praten met anderen.

De zondag zal volledig in het teken staan van het concours. Iedereen die hier aan wil deelnemen verzoeken wij om zich vooraf in te schrijven bij:

André Stapel: via mail: mailto:evenementen@mantaclub.nl

Hier volgt een indeling van de diverse klasses:

* Manta A Origineel

* Manta A Special

* Manta B1 Origineel

* Manta B2 Origineel

* Manta B Special

* Manta A/B Exclusief

Het is ook mogelijk om een kamer te huren in de Bed & Breakfast, voor meer info of boekingen bel dan met de camping.

Camping Zennewijnen

Hermoesestraat 13

4062 PP Zennewijnen

Tel. (0344) 65 14 98

Fax (0344) 62 64 88

(http://www.mantaclub.nl/portal.php?event=122)

Adres op google maps

Mocht je komen: kijk dan even op http://www.vananaarbeter.nl als je over de A2 rijdt, die is volgens mij dat weekend weer gedeeltelijk dicht.

Popke, kun jij meteen kijken voor een sierlijst voor de linkerdeur voor mijn vaders Atje?

(of iemand anders natuurlijk)

mvg

Popke, kun jij meteen kijken voor een sierlijst voor de linkerdeur voor mijn vaders Atje?

mvg

@mar10manta wrote:zaterdagavond wat te doen daar?

Ja Martien je kunt met je beentjes op de vloer :thumb er komt een Dj heb ik gehoord in die hooiberg :afro

@mar10manta wrote:zaterdagavond wat te doen daar?

Ja Martien je kunt met je beentjes op de vloer :thumb er komt een Dj heb ik gehoord in die hooiberg :afro

Zaterdag vanaf 12.00 uur puzzelrit, 's avonds inderdaad dj in de hooischuur. Zondag concours (wel vooraf inschrijven)

Let op: aanrijden via afslag Wadenoijen (doen de meeste route-planners al), aangezien Tiel-west ook afgesloten is (niet de afrit, maar de provinciale weg hiernaar toe)

Zaterdag vanaf 12.00 uur puzzelrit, 's avonds inderdaad dj in de hooischuur. Zondag concours (wel vooraf inschrijven)

Let op: aanrijden via afslag Wadenoijen (doen de meeste route-planners al), aangezien Tiel-west ook afgesloten is (niet de afrit, maar de provinciale weg hiernaar toe)

@Hulkie wrote:Popke, kun jij meteen kijken voor een sierlijst voor de linkerdeur voor mijn vaders Atje?

mvg

neem er wel wat mee :thumb

voor als er nog iemand anders iets zoekt bel of pm me maar

@Hulkie wrote:Popke, kun jij meteen kijken voor een sierlijst voor de linkerdeur voor mijn vaders Atje?

mvg

neem er wel wat mee :thumb

voor als er nog iemand anders iets zoekt bel of pm me maar

wij komen zondag en waarschijnlijk met 2 manta's

Sowieso de mijne en de ouwe witte van mijn vader.

@popke, dat is goed.

Terug
Naar boven