• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Onderhoud winterwielen

CJX

Lid
Zo, afgelopen weekend de winterwielen weer van de GLX afgehaald, en de zomerwielen gemonteerd.

Daarna de winterwielen grondig schoongemaakt en in de Turtle Wax gezet zodat ze weer klaar zijn voor de zomeropslag. Ik moet zeggen dat ik toch zeer tevreden ben met de ‘houdbaarheid’ van deze originele Opel lichtmetalen velgen. Na 5 winters zijn ze echt nog zo goed als nieuw zonder ook maar een enkele stoeprandschade. Tsja. Zuinig op mijn spullen. B-)
qj1m1uq49rc7xqnfvzv2s4u4k740tobv.jpg
cn6tkt4cgh7r2ey7k0u6hl7qqy7dpb2t.jpg
tbohhoub1rd1110o3vzgdo67n1hdpz6f.jpg
ps3r58jp3capqy4slpx6xf49xw1pjwmu.jpg

Terug
Naar boven