• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Onderkant van de auto beschermen

Hallo allemaal !

Ik overweeg om een chassislans van Karcher aan te schaffen.

Dat is een ongeveer een meter lang geval waarmee je om een hoekje kan spuiten. Is ideaal om de bodem van de auto schoon te spuiten.

Vervolgens ga ik het vloeistoftankje van de hogedrukreiniger met vloeibare autowax vullen, en dan er nog een keer bij langs om de onderkant van de auto te waxen.

Dit met het oog op de komende winter. (pekel en zo). Is dit een goed idee, of zijn er andere en wellicht betere methoden om de auto van onderen te beschermen? Ik hoor graag van jullie ervaringen/adviezen.

Bij voorbaat mijn dank,

Willem

Astra 1.6 stationwagon 1996

Terug
Naar boven