Ik stond afgelopen weekend stil met de Kadett, geen vonk meer. Nou is mijn verdeler versleten en ik had de anwb gebeld op de hoop dat die er toevallig nog eentje zou hebben maar helaas, had ie net de week ervoor weggegooid :wtf maar die man heeft wat bijgesteld (ergens bij de pulsgever) bij de waardoor hij iig weer contact maakte en het advies gegeven een nieuwe verdeler (en rotor) te halen, dat had ik zelf ook al gezien, maar hij zei ook dat het afstellen ervan een precisie werkje was.
Nou ben ik niet afhankelijk van de kadett dus ik wil dit vervangen best zelf proberen, als hij een week niet rijdt is het niet erg maar wat is er zo moeilijk aan het afstellen van die verdeler en kan ik er iets mee verkloten want het moet echt want nu loopt hij af en toe op 3 pitten, of slaat een slag over, heel irritant.
Nou ben ik niet afhankelijk van de kadett dus ik wil dit vervangen best zelf proberen, als hij een week niet rijdt is het niet erg maar wat is er zo moeilijk aan het afstellen van die verdeler en kan ik er iets mee verkloten want het moet echt want nu loopt hij af en toe op 3 pitten, of slaat een slag over, heel irritant.