• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ook ik maar even voorstellen dan....

Hierbij wil ik me ook maar even voorstellen.

Ben hier terecht gekomen doordat ik met een motorswap (1.6 8V > C20NE) bezig ben en hier op verschillende vragen al een antwoord had gevonden en eventueel mijn "swap" met jullie wil delen.

Ik ben Vincent en woon in Oss. Ben 20 jaar jong / oud, maar net hoe je het wil lezen :P

Ben sinds 2.5 jaar in het bezit van een Astra F cabrio waar inmiddels al behoorlijk veel aan gedaan is.

168zo5t.jpg

Deze foto is inmiddels al gedateert. Na het maken van deze foto zijn er weer een aantal aanpassingen verricht.

Mijn hobby / werk is fotografie. Dus lijkt het je wat om eens een shoot te doen van je trotse bezit, laat het me weten! :D

[rquote=1826444&tid=139220&author=nova....]welkom,

Laat eerst maar is de shoot van je astra zien?

Werk je bij Vos logistics[/rquote]

Ik shoot niet veel van mijn Astra :P maar kan wel eens wat andere foto's laten zien.

Nee ik werk niet bij Vos logistics. Kwam ik gewoon langs gereden en dacht maak ff een plaatje.

[rquote=1826444&tid=139220&author=nova....]welkom,

Laat eerst maar is de shoot van je astra zien?

Werk je bij Vos logistics[/rquote]

Ik shoot niet veel van mijn Astra :P maar kan wel eens wat andere foto's laten zien.

Nee ik werk niet bij Vos logistics. Kwam ik gewoon langs gereden en dacht maak ff een plaatje.

Terug
Naar boven