Hallo liefhebbers,
Vele kennen mij al van het forum en/of andere topics of natuurlijk van de meetings, want ik ben overal te vinden.
Ik ben Gerry en thuis hebben we nogal een behoorlijk Opel virus rondzwerven. Ik ben 21 jaar oud en al zolang ik weet verliefd op de oude Opeltjes.
Samen met mijn vader heb ik al menig oude Opel gerestaureerd, dit zijn veelal C-kadettjes of Manta A'tjes. Nu konden we via via een GT kopen en dat hebben we gedaan.
Aangezien ik een Manta A heb en een C-kadett en mijn vader 2 A Manta's en een haffel C-kadettjes besloot mijn moeder dat ze naast haar 2 C-kadettjes (1 sedan en 1 city (haar huidige dagelijkse)) er ook een ''sport Opeltje'' bij wilde hebben. Dat heeft ze geweten, want sinds vandaag zijn we officieel de eigenaar geworden van een GT met kenteken: 04-TU-73!!!
De GT staat nu nog bij de vorige eigenaar samen met de onderdelen.
Het geheel gaat a.s. zaterdag naar ons overhuizen. Maar omdat ik het niet kon laten en omdat de vorige eigenaar om de hoek woont ben ik zojuist toch even langs gegaan om een kijkje te nemen. Deze foto's volgen hieronder.
Eerst nog even wat foto's van enkele huidige auto's zodat jullie een beetje een indruk krijgen. (de restauratie topics
van deze auto's staan ook op het forum)
Dit waren onze 2 van onze manta's die we in 2009 in een koop hebben gekocht. De groene is van mij en de witte is van mijn vader geworden.
nogmaals de nieuwe witte van mijn vader.: ''vuile Jetje''
En mijn Manta ''the Green Dream'' bij aankoop:
Dit is het resultaat geworden:
Vuile Jetje:
Green Dream:
"
Daarnaast is dit mijn dagelijkse auto een C-kadett genaamd The Beast:
En onze andere Witte Manta (Biesheuvel manta)
Daarnaast hebben we nog meerdere C-kadettjes, maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen.
Jullie zijn nu namelijk met zijn alle geinteresseerd in de GT hoop ik dan maar.......
Hier volgen enkele foto's die ik zojuist heb gemaakt met mijn mobiel.
Hij staat nog bij de vorige eigenaar.
Enkele kenmerken:
- In eerste instantie een HELE harde auto!
- Niet lopende 2.2 motor.
- 2.2 rekord schijven.
- Automaat (weten nog niet of we hem gaan ombouwen ja of nee)
- redelijk compleet!!!!!!!!
- 16 inch velgen met nieuwe banden en originele verchroomde
- meer specs volgen.
De plannen:
- Rood (wederom)
- Volledig uit elkaar halen en weer netjes opbouwen.
Zijn geboorte akte!
Het neusje
Het kontje (kon ik wat minder goede foto's van maken)
Interieur impressie
en de motor:
De rest volgt uiteraard.
Nog een leuk weetje:
Het kenteken is van 1975 en de auto zelf is eind 1971 geproduceerd. (ben dit nog aan het uitzoeken)
Zit nu voortaan ook op het Opel GT forum (mooi en zeer behulpzaam forum!)
Ik hou jullie weer up to date.
Mvg Gerry
Vele kennen mij al van het forum en/of andere topics of natuurlijk van de meetings, want ik ben overal te vinden.
Ik ben Gerry en thuis hebben we nogal een behoorlijk Opel virus rondzwerven. Ik ben 21 jaar oud en al zolang ik weet verliefd op de oude Opeltjes.
Samen met mijn vader heb ik al menig oude Opel gerestaureerd, dit zijn veelal C-kadettjes of Manta A'tjes. Nu konden we via via een GT kopen en dat hebben we gedaan.
Aangezien ik een Manta A heb en een C-kadett en mijn vader 2 A Manta's en een haffel C-kadettjes besloot mijn moeder dat ze naast haar 2 C-kadettjes (1 sedan en 1 city (haar huidige dagelijkse)) er ook een ''sport Opeltje'' bij wilde hebben. Dat heeft ze geweten, want sinds vandaag zijn we officieel de eigenaar geworden van een GT met kenteken: 04-TU-73!!!
De GT staat nu nog bij de vorige eigenaar samen met de onderdelen.
Het geheel gaat a.s. zaterdag naar ons overhuizen. Maar omdat ik het niet kon laten en omdat de vorige eigenaar om de hoek woont ben ik zojuist toch even langs gegaan om een kijkje te nemen. Deze foto's volgen hieronder.
Eerst nog even wat foto's van enkele huidige auto's zodat jullie een beetje een indruk krijgen. (de restauratie topics
van deze auto's staan ook op het forum)
Dit waren onze 2 van onze manta's die we in 2009 in een koop hebben gekocht. De groene is van mij en de witte is van mijn vader geworden.
nogmaals de nieuwe witte van mijn vader.: ''vuile Jetje''
En mijn Manta ''the Green Dream'' bij aankoop:
Dit is het resultaat geworden:
Vuile Jetje:
Green Dream:
"
Daarnaast is dit mijn dagelijkse auto een C-kadett genaamd The Beast:
En onze andere Witte Manta (Biesheuvel manta)
Daarnaast hebben we nog meerdere C-kadettjes, maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen.
Jullie zijn nu namelijk met zijn alle geinteresseerd in de GT hoop ik dan maar.......
Hier volgen enkele foto's die ik zojuist heb gemaakt met mijn mobiel.
Hij staat nog bij de vorige eigenaar.
Enkele kenmerken:
- In eerste instantie een HELE harde auto!
- Niet lopende 2.2 motor.
- 2.2 rekord schijven.
- Automaat (weten nog niet of we hem gaan ombouwen ja of nee)
- redelijk compleet!!!!!!!!
- 16 inch velgen met nieuwe banden en originele verchroomde
- meer specs volgen.
De plannen:
- Rood (wederom)
- Volledig uit elkaar halen en weer netjes opbouwen.
Zijn geboorte akte!
Het neusje
Het kontje (kon ik wat minder goede foto's van maken)
Interieur impressie
en de motor:
De rest volgt uiteraard.
Nog een leuk weetje:
Het kenteken is van 1975 en de auto zelf is eind 1971 geproduceerd. (ben dit nog aan het uitzoeken)
Zit nu voortaan ook op het Opel GT forum (mooi en zeer behulpzaam forum!)
Ik hou jullie weer up to date.
Mvg Gerry