Mijn naam is Jan, ben 43 jaar en woon in Zeewolde. Na 2 Astra's station te hebben gereden zag ik in 2008 de eerste foto's van de Insignia. Ik vond deze auto zo mooi dat ik in november 2008 deze auto al besteld heb zonder hem in werkelijkheid gezien te hebben. Omdat deze auto t.o.v. de Astra's die ik hiervoor reed toch een stukje duurder was heb ik gekozen voor de 110 pk diesel, 4 deurs versie met intropakket (DVD navigatie, 18" lichtmetalen velgen en electrische handrem) in de kleur zilvergrijs.
Ik heb deze auto nu ruim 3 jaar en heb er eigenlijk nog geen dag spijt van gehad. Inmiddels staat de teller op ruim 86.000.
De enige problemen die ik gehad heb zijn met de remmen. Na 55.000 moesten de achterschijven vervangen worden, wat ik wel erg vlug vond. En toevallig liep vorige week één van de achterremschijven aan maar dit is direct door mijn dealer hersteld. Vorig jaar begon ook m'n armsteun wat slijtageplekken te vertonen maar ook dit is gratis door m'n garage vernieuwd.
Nu zie je de Insignia overal maar zeker in het begin heb ik heel veel complimenten gekregen over het feit dat Opel zo'n mooie auto kon maken.
Naast m'n Opel heb ik nog 2 klassieke Mercedessen.
Groeten Jan
Ik heb deze auto nu ruim 3 jaar en heb er eigenlijk nog geen dag spijt van gehad. Inmiddels staat de teller op ruim 86.000.
De enige problemen die ik gehad heb zijn met de remmen. Na 55.000 moesten de achterschijven vervangen worden, wat ik wel erg vlug vond. En toevallig liep vorige week één van de achterremschijven aan maar dit is direct door mijn dealer hersteld. Vorig jaar begon ook m'n armsteun wat slijtageplekken te vertonen maar ook dit is gratis door m'n garage vernieuwd.
Nu zie je de Insignia overal maar zeker in het begin heb ik heel veel complimenten gekregen over het feit dat Opel zo'n mooie auto kon maken.
Naast m'n Opel heb ik nog 2 klassieke Mercedessen.
Groeten Jan